Afbeelding 1 van 7 uit fotoalbum Bezochte wedstrijden

EC1 Finale Ajax - AC Milan 1995 (Moment van de goal, Wenen)

Afbeelding toegevoegd
19 april 2009, 12:39
Album
Bezochte wedstrijden
Added by
Marcore

Reacties op afbeeldingen

  1. Marcore
    Deze foto heb ik genomen tijdens de CL-finale van mijn cluppie in Wenen '95. Er waren weinig doelkansen in die wedstrijd en ik wilde toch een foto van een moment voor de goal. Toen Rijkaard het passje op Kluivert gaf heb ik mijn fototoestel voor mijn ogen gezet en een fractie later, zonder dat ik écht zag wat er gebeurde, geklikt. (Aan de tijd rechtsonderin kan je zien dat het de 24e (mei) om 22.11 uur was, de 86e minuut, wedstrijden begonnen toen nog om half 9).

    Het bleek de belangrijkste goal te zijn die ik in mijn leven in een stadion heb bijgewoond, en ik heb 'm niet eens gezien... :eh

    Het feit dat 'ie zo bewogen is komt doordat ik door de opverende mensen werd aangestoten. Achteraf vind ik dat juist zo geweldig aan deze foto. Je ziet geen moer maar met het verhaaltje erbij gaat het, in elk geval voor mij, weer helemaal leven.

    Ik ben een paar seconden later door een grote, dikke meneer uit vreugde opgetild en een paar rijen mee naar achteren gedragen, waardoor ik in alle hektiek een paar minuten mijn vrienden kwijt ben geweest. :grin:

    Ajax, mijn cluppie, de beste van Europa. Ik hoop dat ik dat nog een keer mag meemaken. Dit nemen ze me in elk geval niet meer af.
Reactie op afbeelding 1 t/m 1 van 1