Conversatie tussen X en Bonevacia

226 Profielboodschappen

Pagina 10 van 23 EersteEerste ... 8910111220 ... LaatsteLaatste
  1. Nee idd en wist ik veel dat dit zo'n persoonlijk forum was. Op een gegeven moment was ik de leugen ook zelf helemaal kwijt en kon ik sommige onderwerpen niet meer bespreken omdat ik zelf niet meer wist hoe ik er toen in stond op het forum
  2. hahaha achja is ook wel kut, je gaat er bij sommige dingen niet vanuit dat je lang blijft.
  3. Ja leeftijd was een dingetje van de frontpage die ik over moest nemen toen ze me vroegen om mod te worden, dus moest er eigenlijk de hele rol op aanpassen Kon niet vertellen dat ik proefwerkweek had terwijl iedereen dacht dat ik 23 was hahaha. Sinds ik die shit uitgelegd heb ben ik goudeerlijk wel.
  4. Hahahaha jij loog in je jongeren jaren kapot veel hierop hè? Ik heb alleen zo'n chino ook gehad, ik vond Vans niet zo mooi ondanks de hype.

    Een van m'n beste vrienden van mij en m'n broer werkt in ons bedrijf, we gingen zijn tweets opzoeken uit 2011. Was echt ziek wat een cringe..
  5. Hahahaha fucking hell. Ik heb ook nog gelogen daar zie ik want ik heb nooit Vans gehad Maar beige chino was inderdaad wel echt de shit toen. Zie je nu niemand meer mee hahaha.
  6. heerlijk
  7. God damn wat had ik cringe posts in 2011 zeg
  8. Ik ga naar oktoberfest in munchen wanneer fifa uitkomt, ik heb de maandag erna vrij genomen (dan ben ik ook jarig dus noteer ff) en dan ga ik de hele facking dag draft doen van fifa points. Dan heb ik iig genoeg contracten en beetje coins voor een normaal team.
  9. We moeten geld verdienen Sam. Onszelf verrijken zodat we die fifa points kunnen kopen. Wil de eerste grote pull hebben van fifa 20.
  10. idd gvd, waarom zijn we al wakker.
Profielboodschappen 91 t/m 100 van 226
Pagina 10 van 23 EersteEerste ... 8910111220 ... LaatsteLaatste