Conversatie tussen Harvey en chuchu

128 Profielboodschappen

Pagina 10 van 13 EersteEerste ... 89101112 ... LaatsteLaatste
  1. Jij bent niet vies van een beetje uitlokking en je bent niet zo kleinzerig, dan is het ook wel leuk om te sparren en sneren. Vatte het ook gewoon als grap (met een kern van waarheid) op. Heb je ook gewoon gelijk in, ben wat meer gefocust op geld dan de gemiddelde persoon, maar hier vergroot ik het vreselijk uit, omdat het altijd zoveel heerlijke reacties oplevert. Beetje decadentie is gewoon leuk met al dat verkrampte gedoe omtrent geld, zeker nu met de crisis. (Het geld als ruilmiddel heeft zijn beste tijd gehad en dat gezeik dat het onfatsoenlijk is dat Real zoveel geld uitgeeft met de crisis en dat soort crap, heel erg naar gezeik vind ik dat altijd, dus vind het leuk een tegengeluid te bieden.)
  2. Hahaha, dan is het goed
  3. Zit alleen maar in de weg?
  4. Skype is ook goed, maar ga mijn skype hier niet neerzetten
  5. De autist in mij vindt dat heel moeilijk. Dat weggooien. Maar ik zal wel even kijken.
  6. Maak gewoon ff vrij joh, heb geen FB. Oh en je hebt toch een inbox van 500? Gewoon verzonden berichten niet opslaan en je kunt wel even vooruit.
  7. Ik word daar zo moe van.

    Ik heb je mijn facebook toch een keer gepaast? Stuur me daar een bericht.

    Als je dat arielext vindt, dan zal ik alsnog eens even gaan bezemen. Speciaal voor jou.


    ******Hahaha, die PK hier trouwens ***
  8. Had trouwens bijna een vlucht via Londen geboekt!
  9. Sorry dat ik je teleurgesteld heb.
  10. Ik zie alles.
    En ik verveel me
Profielboodschappen 91 t/m 100 van 128
Pagina 10 van 13 EersteEerste ... 89101112 ... LaatsteLaatste