Conversatie tussen wardzijden en Carpe Diem

26 Profielboodschappen

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
  1. Vorig jaar won Twente helaas twee keer van PSV. PSV-Twente 0-1, goal van Chadli. Dat was precies een jaar geleden, was namelijk een week na de 10-0 zege op Feyenoord. En einde van vorig seizoen werd het 2-0 voor Twente met die prachtige stift van Theo Janssen. Daarom is dit gelijkspel (verlies) zo zuur, omdat je deze keer echt beter bent, waar je vorig jaar twee keer terecht verliest.
  2. Jep. Ik zei van tevoren al: dit wordt weer eens een gelijkspel. Wanneer deze twee clubs tegen elkaar spelen lijkt het niet uit te maken hoe het spelbeeld is, altijd wordt er op de een of andere manier toch weer gelijk gespeeld. Wanneer Twente voorstaat begint PSV ineens dominant te spelen, wanneer PSV voorstaat gaat Twente drukken. Al hadden ze daar nu inderdaad Blom voor nodig wat eigenlijk jammer is. Herinner jij je nog een competitiewedstrijd tussen beiden die geen gelijkspel werd?

    Zelfs in de beker was het gelijk en werd het beslist op strafschoppen...
  3. Tjaa, het is maar beter dat ik me over Blom niet uit laat. Zou niet goed zijn als een FP moderator een ban krijgt op het forum. Ondanks dat zowat elke club deze tegenslagen krijgt, is het wel schrijnend dat PSV die krijgt in ultra belangrijke wedstrijden ( Feyenoord-PSV en nu Twente ). Maja ik moet het gewoon echt even links laten liggen en dan ergens deze week, na het te laten zakken en relativeren, er weer normaal op in kunnen gaan.
  4. Jammer Ward. Ik vind het oprecht klote voor je. Een onterecht gelijkspel, al ben ik er vanzelfsprekend dan weer ietsje minder rouwig om.
  5. Ben inderdaad Katholiek en helemaal niet streng. Kan echt niet leven zonder een aantal dingen die worden afgeraden door dat ene boek.
  6. Oké. Katholiek neem ik aan? En ben je streng gelovig of wat meer losjes?
  7. Ook ben ik gelovig, mocht je je dat afvragen. Dat weegt zeker mee.
  8. Oh vanwege het nummer, haha. Die kende ik niet eens. Kan je nagaan. Moraal van het verhaal: ken je klassiekers hehe.
  9. Het is punt 1 een mooi nummer, maar ik vind het ook een heerlijke uitspraak, Hallelujah.
  10. Hallelujah?
Profielboodschappen 11 t/m 20 van 26
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste