Conversatie tussen Peerk en Gladde Chevin

32 Profielboodschappen

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
  1. Ik heb dan gelukkig Yakov en Lloro nog
    Heb je ook ideeën voor iets buiten VZF? Ik sta daar ook best voor open zonder steeds lastig te worden gevallen door Poesimao en psof die het topic vervuilen. Alleen moet het wel beetje laagdrempelig zijn.
  2. Komt wel weer na verloop van tijd, de menigte houdt de aandacht er toch niet lang bij. Zou verder ook best openstaan voor een platform buiten VZF.
  3. Insgelijk. Mijn eigen cirkel is een groep waar ik vooral uitleg hoe de situatie in elkaar steekt. Hier had ik eindelijk een paar discussiepartners die het onderwerp ook volgen en in de discussies tenminste wel mijn denkbeelden inhoudelijk kunnen aanvallen wanneer nodig.
  4. Haha zou mooi zijn ja, was oprecht waardevol om met jullie van ideeën te kunnen wisselen.
  5. Haha, dat mag jij.
  6. Haha ja dit was ook het punt waar ik wilde stoppen met reageren. Vermoeiend.
  7. Ja, precies. Die indruk had ik eerst ook, maar tegenwoordig negeer ik alles wat hij zegt. Hoe meer aandacht hij krijgt, hoe meer posts hij heeft om twijfel te zaaien. Probeer vooral op andere mensen met twijfel te reageren.
    Nu heeft hij de discussie ook alweer verplaatst. I.p.v. dat het gaat om onderbouwing vanuit de wetenschap vs. zijn onderbuikgevoel, moet jij nu weer gaan bewijzen dat RNA-vaccins op de lange termijn veilig zijn. Hij brengt daar niet eens onderbouwing voor in, quote gewoon een artikel dat zijn punt niet ondersteunt, en legt vervolgens de bewijslast bij jou neer. En dan is het weer lastig iets te gaan weerleggen.
  8. Ik reageer eigenlijk ook vooral in de hoop andere twijfelaars te overtuigen. Niet dat wij de wijsheid in pacht hebben, maar lijkt me wel verstandig om wetenschappelijk onderzoek te steunen.
  9. Thanks, heb er flink mijn best op gedaan
  10. Trouwens, echt een vet lelijk profiel heb je.
Profielboodschappen 11 t/m 20 van 32
Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste