Conversatie tussen Respect2al en Gladde Chevin

36 Profielboodschappen

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
  1. Je kreeg echt alles mee ja. Één keer werden we er tussenuit gepikt voor routine controle en toen werd er wat wiet ingenomen wat kennelijk niet voorgedraaid mocht zijn, maar verder geen problemen gehad om drank enzo mee te smokkelen. Beetje vermaakt?
  2. 2 jaar geleden was het nog verboden. Ik dacht vorig jaar ook, heb het toen nog een plastic fles zitten gieten en dacht dat ik dat niet zomaar had gedaan. Het festivalterrein op smokkelen is ook niet echt een grote kunst trouwens haha.
  3. Alcohol mag gewoon ja, dat is juist chill bij Lowlands.. Ze doen nergens moeilijk over.

    Het mag overigens niet het festivalterrein op maar dat spreekt voor zich.
  4. Haha oke. Weet jij trouwens hoe het zit met alcohol mee nemen? Je mag acht liter maar ik kan nergens vinden dat alcohol niet mag. Dacht altijd dat het niet mocht?
  5. Ik ken de verhalen! Even kijken of ik dit jaar toevallig in de buurt ben.
  6. Was wel lachen, iedereen op alles drummen en slaan en muziek maken enzo. Zal dit jaar vast weer zijn.
  7. Haha dat heb ik dan weer gemist. Volgens mij wel nog langsgelopen toen het net was afgelopen, er staat me wel vaag iets van bij.
  8. Aha, nouja ik was toen denk ik bij het WC concert haha. Daar nog geweest?
  9. Haha de loempiatent had je absoluut nog wel geweten. Na het laatste optreden wordt die tent traditioneel volledig gereld door de overgebleven festivalgangers. Was leuk vorig jaar
  10. Jep, en dan valt The National ook nog met Stromae samen. Ook 2 dingen die ik wel wilde zien...allemaal een beetje matig. Avondprogramma is dan wel prima, maarja dan vermaak ik me sowieso altijd wel. Beetje rondlopen, beetje kutten. Vorig jaar was ik bij Noisia geweest. Geen idee of ik bij Black Sun Empire was, en de loempiatent denk ik ook niet. Ik heb nooit echt een idee waar ik dan ben haha, kijk niet echt naar de namen. Disclosure vind ik trouwens wel cool dat ze nog een keer komen. Weet alleen niet of het nou een succes wordt in de Alpha. Misschien wat te groot.
Profielboodschappen 11 t/m 20 van 36
Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste