Conversatie tussen Laird en King_Eric

30 Profielboodschappen

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
  1. Ja, het is inderdaad niet iets om in een opwelling te doen uiteraard.

    Het feit dat ik er al een jaar of 10 mee in mijn hoofd zit wijst er enerzijds wel op dat ik er waarschijnlijk geen spijt van ga krijgen. Anderzijds, als ik er echt zeker van was had ik het waarschijnlijk al gedaan...

    Maar moet zeggen dat ik er de laatste paar maanden pas echt constant mee in mijn hoofd zat. Daarvoor was het eerder zoiets van 'misschien ooit...'. Nu zit ik echt al na te denken van wat ik er exact op zou laten zetten en naar ontwerpen te kijken.
  2. Dank je. En je moet ook wel heel zeker van je zaak zijn. Maar pas op, het is verslavend. Nog n uurtje of 15 a 20 en dan zal ik het eindresultaat laten zien.
  3. Op fox ja. En nee helaas niet. Deze vent is slecht man.
  4. Ik heb zelf nog niemand zo close verloren dus kan ik er niet echt van meespreken. Al kan ik me er wel wat bij voorstellen denk ik. Er zal sowieso tijd moeten over gaan zoals je zelf al zegt. De moeilijke perioden zullen waarschijnlijk nooit helemaal weggaan, maar ze zullen telkens korter en korter worden. Net zoals het na verloop van tijd ook makkelijker zal worden om aan alle mooie herinneringen tussen jullie terug te denken. Kan me voorstellen dat dat op dit moment nog enorm lastig is. Misschien dat het ook geen slecht idee is om iets te zoeken die voor wat afleiding kan zorgen, al is het dan maar heel eventjes. Alleszins veel sterkte, en aarzel niet om een hoop ook hier van je af te schrijven. Kan ook enkel maar helpen denk ik.
  5. Het is verdomd zwaar maar aan de mensen om me heen ligt het niet. Alle steun maar zit echt wel in n dip. Wil haar stem horen, haar vasthouden, haar horen lachen. Het vreet me op. Gelukkig zijn er ook wel goede momenten hoor, het zal tijd nodig hebben maar ik ben gewoon bang van al die jaren die ik nog moet.
  6. Lukt het een beetje om soms je gedachten wat te verzetten? En wat mensen in de buurt die je wat opvangen?
  7. Thanx. Ja had t begrepen, heb de wedstrijd gekeken vanaf de 30e minuut ongeveer. Heb mn voetbalpakket maar weer uitgebreid.
  8. Pff, nooit echt 100% gerust dus. Hopelijk kunnen jullie wel wat genieten van de goeie momenten in deze periode.
  9. Thanx, beetje per maand eigenlijk. Het kan alle kanten op dus je weet nooit waar je aan toe bent. Het is een zeer agressieve soort die wel goed te behandelen is maar ook razendsnel weer terug kan komen. Voor altijd een tikkende tijdbom.
  10. Graag, heel benieuwd !!!!!!
Profielboodschappen 11 t/m 20 van 30
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste