Conversatie tussen LFCMokum en DonK

25 Profielboodschappen

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
  1. Nooit niet = altijd wel toch?
    Maar nee, ik zit nu op werk dus wordt wat lastig. Weekend misschien weer.
  2. Gedaan. Ik heet ook op PS3 DonKarst.
  3. Yea... Kan wel wat hebben maar als je te ver gaat, ga je te ver. Geef je hond maar even een knuffel, helpt ook
  4. Oh? Niet vanuit mij dan toch.... Zegt me iig niks.
  5. Snapt hij nou niet en is hij echt zooooo dom?
  6. Zonder perse gelijk te willen krijgen verbaast me dat echt dat je dat zegt. De wedstrijden tegen Duitsland, Zweden en Portugal waren zowel qua niveau als entertainment zeer, zeer slecht.
  7. Vond je dat echt? De enige echt goede/mooie wedstrijd van Nederland was die tegen Tsjechie en die verloren we ook nog. Ikvond dat echt een kuttoernooi met mega mazzel met die gelijkmaker tegen Duitsland en dat hoewel je het niet meer in eigen hand had je toch nog doorging op het laatst.
  8. Klopt. Ik zeg toch ook dat we wonnen van Letland? De enige wedstrijd die wij in 90 minuten wisten te winnen.
  9. Van Basten 1e periode was het WK. EK was inderdaad heel mooi maar iets met nachtkaars en uit gaan. Advocaat EK 2004 wisten we ons pas te plaatsen na play-off waarvan we de eerste wedstrijd nog verloren ook en het toernooi zelf wonnen we eigenlijk slechts 1 wedstrijd van nota bene Letland.
  10. Dat denk ik niet nee al vind ik het oprecht wel meevallen; naast slechte wedstrijden ook genoeg genoten en heb niet het idee dat er veel slechter wordt gevoetbald ivm van Gaal, Advocaat, Hiddink 96 en van Basten eerste periode.
Profielboodschappen 11 t/m 20 van 25
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste