Conversatie tussen Gladde Chevin en Momus

27 Profielboodschappen

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
  1. Want je hebt nog een doorlopend contract? Je hebt alleen een vast bedrag als je contract doorloopt. Anders heb je een variabel bedrag.
  2. Maar als ik je goed begrijp heeft dat toch alleen zin als je nu zo'n variabel bedrag hebt? Ik heb sowieso een vast bedrag.
  3. Ja. Die kunnen veranderen. En het ziet ernaar uit dat het alleen maar gaat stijgen voorlopig nog.
    En het verschil is echt heel groot hoor. Ik weet je jaarverbruik niet, maar dat kan zomaar duizenden euro's op jaarbasis schelen.
    Die 2,10 per kuub is zeker niet goedkoop in vergelijking met nu, maar wel in vergelijking met de dagprijs die bijna 2x hoger ligt. Als ik jou was zou ik die vastelastenbond benaderen, dit aanbod duurt niet lang meer.
  4. Variabele prijzen, bedoel je daarmee dat je elke maand een ander bedrag betaalt ofzo? Dat ken ik eigenlijk niet, bij Vandebron betaal ik ook gewoon een vast bedrag. Een tyfushoog vast bedrag, dat wel.
  5. Nou ja, wat je bespaart weet je natuurlijk niet, omdat elke maatschappij nu met variabele prijzen werkt. En die liggen aanzienlijk hoger dan het vaste tarief dat je nu voor een jaar afspreekt via de link die ik stuurde. En de verwachting is dat het alleen maar verder stijgt. Zeker in de winter straks, waar je veel gas verstookt, is het verschil per maand gigantisch. Zolang het mogelijk is, zou ik het m voor een jaar vast zetten.
  6. Hoeveel heb jij hiermee weten te besparen uiteindelijk? Jaarbedrag is toch wel fors zonder garantie dat er goedkopere opties zijn.
  7. Thanks! Ga ik even naar kijken.
  8. Ach, wel een goed verhaal aan overgehouden.
  9. Nee Korte Leidse Dwarsstraat. Dag was top, einde niet tof. Ach ja, hopen dat ik op de stapel beland en de boete verder uitblijft...
  10. Hahahahaha wat zuur. Zeker die nieuwe vestiging in de Warmoesstraat? De portiers daar hebben een nogal kort lontje.

    Wel een leuke dag gehad verder?
Profielboodschappen 11 t/m 20 van 27
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste