Conversatie tussen marcel013 en Harvey

23 Profielboodschappen

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
  1. Oke thanks, dunno of de link werkt, anders moet je even naar promotions pagina gaan, 5€ riskfree bet: https://www.unibet.eu/promotions/spo.../super-bowl-50
  2. Dan zou ik under punten spelen. Verwacht geen high scoring game. Under 40,5 @2,23 lijkt me een mooie quotering.
  3. Geen andere leuke bets op puntenaantal, handicap of wat dan ook. Enkele leuke zodat de hele wedstrijd interessant is heeft mijn voorkeur.
  4. 0.30 uur. En ga zelf voor de Panthers. Maar die odds zijn niet echt meer de moeite waard. Had ze voor begin PO's nog @6.
  5. Ja heb al account daar. Dacht dat Betfair grote stortingsbonus had, maar is dan enkel bij poker blijkbaar. Viel allemaal wat tegen. Dus maar op Unibet ingezet.

    Die limieten krijg je opgelegd als je winnend bent (of dan worden je limieten nog meer beperkt). Toevallig werkt een kennis van me daar en die heeft me eens haarfijn uitgelegd hoe dat allemaal werkt. Odds op andere sites waren ongeveer gelijk, dus maar voor het gemak gegaan. Met stortingsbonussen moet je het geld ook altijd rondspelen, daar ook niet echt trek in.
  6. Gewoon bij Unibet. Stortingsbonus ja, geen limieten voor zover ik weet, alleen als je te veel wint bij een bepaalde sport krijg je daar wel eens een limiet. Bij voetbal nog nooit gehad, maar bij wielrennen bijvoorbeeld wel. Dat je nog maar 5 euro op een combinatie mocht inzetten waar je voorheen gerust 50 kon zetten. Maar daar zul je zeker in het begin geen last van hebben. Niet de beste odds doorgaans, maar wel een enorm uitgebreid aanbod, goede klantenservice, veel live streaming.... voor mij wel bookmaker nr. 1.
  7. Wat is je nick?
  8. In welk(e) topic(s) is dat probleem eigenlijk?
  9. Ik heb geen idee. Zal eens navraag doen.
  10. Hoezo?
Profielboodschappen 11 t/m 20 van 23
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste