Conversatie tussen Almogaver en Panfluit

43 Profielboodschappen

  1. Bedankt voor de erkenning.
  2. Gefeliciteerd met de bevestiging.
  3. Mede kun je in praktisch ieder middeleeuws gerelateerd openluchtmuseum kopen.
    Verder ook in een hoop van die fantasypanden. Als je geschiedenis boeiend genoeg vindt, zou ik eerst even naar het Archeon of Historisch OpenluchtMuseum Eindhoven gaan en het daar proberen. Een fles mede kost al rap rond de 10 euro.
    Wel apart dat je dan wel weer vodka door je strot kunt krijgen xD
  4. Mede? Waar koop je dat dan? Heb het nog nooit geprobeerd, maar ik ben wel benieuwd eigenlijk.

    Wat whiskey betreft, mijn vader is een liefhebber en ik heb vaak genoeg een slok genomen (van allerlei soorten, weet niet precies meer welke), maar het bevalt me gewoon niet. Ben sowieso niet van de sterke drank, behalve ouzo en vodka.
  5. Dat probleem kan met gemak verholpen worden. Welke heb je vooralsnog op? Er zijn er ook die ik echt niet meer binnen kan krijgen. Al vaak zat gelukt
    En ach, als je het echt niet lust, dan is het dat gewoon zo. Ik blief bv absoluut geen pils of wijn (tenzij het mede is).

    Wat Emperor betreft hoop ik maar gewoon dat ze nog ooit bij elkaar komen. Al is het maar voor een paar optredens.
    Daar ga ik gerust naar Duitsland voor.

    Mocht je het toch ooit aanschaffen, dan vertel ik je nu alvast dat het je absoluut niet teleur zal stellen. Jij lijkt me wel zo'n gamer die het kan waarderen.
  6. Ik zie vooral op tegen het feit dat Morrowind meer een hardcore-RPG is. Ik speel Oblivion en Skyrim toch meer als actiespellen. Maar ik probeer het denk ik een keer als de complete edition weer eens in de aanbieding is op Steam.

    Emperor wil ik ook al heel lang zien, maar ze gingen net uit elkaar toen ik ze ontdekte.

    Ik lust helaas geen whiskey. Ik weet het, schande. Ben nu Reservoir Dogs aan het kijken, blijft een bazenfilm.
  7. Morrowind is old-school fantastisch. Zo'n spel dat echt geweldig is, maar ook dingen heeft waar je knettergek van kunt worden. In het begin is het bijna onmogelijk om een vijand te raken, En dan denk je toch: verdomme, ik heb een zwaard. Hoe moeilijk kan het zijn om dat ding te raken?! Maar eenmaal daar overheen, dan is het onmogelijk om er niet verliefd op te worden. Wel raad ik aan om uitbreidingspakket Tribunal erbij te hebben. Anders kun je de quests niet fatsoenlijk bijhouden.

    Satyricon moet ik dan weer tot mijn grote spijt noemen als een van de bands die ik sinds mijn 16e of wat wilde zien, maar nooit gezien heb. Net als Emperor.

    Ik ben nu niet bepaald nuchter* en ga eens kijken hoe goed ik nu ben in Starcraft II. Tot dalijk of een andere keer!

    *Mocht je Laproaig lekker vinden, moet je ECHT eens de distillers edition proeven. Genieten
  8. Nee, ik ben zowaar nuchter. Morgen wordt het weer zuipen. Weet alleen nog niet of het thuis of in A'dam wordt.

    Satyricon vind ik vooral live vet. Ik heb ze niet zo lang daarna ook nog in de Melkweg gezien. Is denk ik wel mijn favo liveband, maar ik heb gek genoeg maar 1 CD van ze (Rebel Extravaganza).

    En ik schaam me hier een beetje voor, maar ik heb Morrowind nog nooit gespeeld. Ik ben pas met Oblivion ingestapt, was daarvoor nogal een Nintendo-fanboy. Maar ik ken inderdaad de verhalen over Cliffracers en hoe irritant ze zijn.
  9. Zit je trouwens weer met een fles wijn?
  10. Jep, dat was de editie waar ik eigenlijk naartoe zou gaan. Ook voor Satyricon, inderdaad. Haha, goede smaak heb je!
    God, dat is jarenlang mijn favoriete BM-band geweest en heb ik nog altijd een groot zwak voor.

    Ik haat Cliff Racers trouwens. Net als die kleine kut Kwama Foragers. Hoor je ineens dat liedje en je 'ziet' meteen Daedra op je afkomen, terwijl je low health hebt. Blijkt het zo'n klein kutding te zijn.
    Heeft me teveel hartverzakkingen bezorgd.
Profielboodschappen 21 t/m 30 van 43