Conversatie tussen Peerk en Gladde Chevin

32 Profielboodschappen

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
  1. Ja, klopt, dat doet hij zeker. Maar in andere onderdelen schiet hij zelf dus weer tekort.
  2. Niet per se statistiek, maar hij hamert er wel vaak op als mensen onnauwkeurige conclusies trekken.
  3. Ja godverdomme! Dan had ik mee willen doen!
    Maar ik snap de frustratie wel hoor. Je hebt goed nagedacht over je keuzes en dan komt er een snotaap die in 10 seconden even de afweging maakt dat jij het kut doet. Zelfs als je zijn/haar mening niet hoog aanschrijft, is het toch vervelend om te horen. Als je de mening wel hoog aanschrijft natuurlijk nog veel erger.
  4. Ik zal deze keer liever zijn <3
  5. De precieze woorden weet ik ook niet meer precies, maar het was iets in de trant van: Het is dat je Kanté hebt, maar man man, wat een slecht team.
  6. Ik kan me serieus niet herinneren wat ik heb gezegd destijds haha. Maar ik vind dat er uiteindelijk wel kritiek mag zijn op teams, dat lijkt me zelfs logisch. Vond het echter raar dat hij mijn twee eerste picks speciaal uitlichtte terwijl we allemaal net zijn begonnen met kiezen.

    Maar vooral omdat hij Totti noemde. Dan ben ik triggered.
  7. Haha, niet nodig hoor. Maar vond het frappant dat jij het nu meldde dat het niet netjes is, haha.
  8. Was voor ons toen de eerste keer, en op internet werd het aangeraden enzo, dus wij helemaal blij dat toch een vriend zich wilde opofferen. Jammer dat we hem bedankt hebben met stank door 'm praktisch weg te jagen.
  9. Juist het avontuurlijke aspect is zo leuk met psychedelische drugs, dus ik zou er ook nooit een sitter bij willen. Is ook gewoon niet nodig als je een beetje stabiel bent. En als je dat niet bent is het sowieso geen goed idee om drugs te gebruiken
  10. Klopt inderdaad. Zelf nooit gedaan gelukkig, maar toen we truffels gingen doen, kan ik me herinneren dat wij ons hekelden aan de tripsitter die steeds vragen ging stellen, terwijl wij zoiets hadden van laat ons toch lekker. Half uur later is hij ook gewoon naar huis gegaan omdat het zo saai was voor 'm, haha.
Profielboodschappen 21 t/m 30 van 32
Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste