Conversatie tussen DonK en DMF

326 Profielboodschappen

  1. Zit te denken om Tennis Elbow weer op te pakken (nieuwe laptop, kan ik mooie graphics aan...), maar wel opnieuw beginnen. Speel jij het nog? En waar kan ik het beste spelersbestandje downloaden voor latest update e.d. ?
  2. Ik las ergens dat hij ook gewoon met de key van 2011 te spelen is volgens mij...
  3. Tennis Elbow 2013 is uit zie ik... ga jij daar nog wat mee doen?
  4. Nee... met mijn nieuwe laptop ben ik mijn 'oude' carrière ook kwijt helaas dus zal opnieuw moeten beginnen. Wel een stuk betere hardware dus zou nu wel met full graphics moeten kunnen spelen. Misschien maar weer eens oppakken..
  5. Speel jij Tennis Elbow nog wel eens?
  6. Heb jij nog een beetje Tennis Elbow gespeeld? Bij mij staat het al een paar weekjes stil, voornamelijk FIFA en LA Noire aan het spelen nu. Zal wel weer komen...
  7. Jawel dat had ik ook wel. Maar had niet eerder gezien dat het ook voor AI geldt en al helemaal niet zo gigantisch als bij DP
  8. Is het jou ook opgevallen dat AI-spelers flink in stats kunnen dalen in het nieuwe seizoen? Dacht het niet getroffen te hebben met een 1e ronde tegen Del Potro, komt hij op vrijwel alles stats niet boven de 60% (!) uit. 6-1 van de baan geveegd, die gozer kon er niks van. Opzich wel mooi dat het kan veranderen maar dit was wel erg drastisch.
  9. Haha, en na onderstaande wedstrijd de halve finale ook met 7-6 gewonnen (Davydenko) en ook nu zonder zelf ook maar 1 breakpunt gekregen te hebben. Mooi dat dat kan. Eerste ATP-finale een feit dus. Tegen Federer.
  10. Hoppa! Wraak voor jou genomen Kwartfinale-wedstrijd TET-500 Basel dus nog flink wat puntjes ook.

Profielboodschappen 301 t/m 310 van 326