Conversatie tussen DonK en DMF

326 Profielboodschappen

Pagina 33 van 33 EersteEerste ... 23313233
  1. Oh wauw wat een service, thanks!
    Heb mijn avond vrij om eens lekker stappen te gaan maken met het spel. Wil minimaal 2 futures ver komen (halve finale +) om vervolgens definitief naar de Challengers over te stappen (tenzij ik eerder met een wildcard ergens toegelaten wordt). Om betere tegenstanders het hoofd te bieden moet ik denk ik nog iets meer variëren met mijn spel. En wat vaker een ace slaan zou ook wel fijn zijn.... sta nu op precies 1.
  2. Heb die megapatch gedownload. Echter toen ik de data overzette startte het spel niet meer up. Gelukkig back-up van de save game gemaakt dus alles opnieuw geïnstalleerd. Zoek morgen wel even uit hoe en wat.

    Niveau ondertussen op Pro-2 gezet en een stuk meer uitdaging. Eerste twee wedstrijden in Future wel gewonnen maar makkelijk ging het niet (7-6 en 6-3). Nu kwartfinale. Echt een heel vet spel, dank voor je posts hierover
  3. Court-weergave op 2D zetten heeft het probleem vrijwel volledig opgelost.
  4. Thanks. Speel zelf ook op een laptop maar een behoorlijke nog wel. Misschien iets te veel shit op bureaublad. Reuze irritant zo. Sta nu 6-5 en 30-0 voor tegen de nummer 544 (1e ronde kwalificatie future) dus dit moet gewoon mijn eerste overwinning worden. Zal anders ook eens rondneuzen op internet of sommige anderen dit probleem ook hebben.
  5. Hey.. heb een probleempje. Als ik een match speel heb ik binnen ca. 2 gespeelde games een gigantisch 'lag' (vreemd, speel niet online) met veel stotteren en haperingen. Best zonde. Ben nu midden in een partij die best lekker gaat, 'slechts' 4-3 achter maar begin het steeds beter door te krijgen. Heb/had jij dat ook wel eens? Ga er nu elke 2 games uit, start het spel opnieuw en speel de volgende games enz. Dat moet makkelijker kunnen
  6. Excuus, ik had niet gezien dat die er was Thanks!
Profielboodschappen 321 t/m 326 van 326
Pagina 33 van 33 EersteEerste ... 23313233