Conversatie tussen Almogaver en Panfluit

43 Profielboodschappen

Pagina 4 van 5 EersteEerste ... 2345 LaatsteLaatste
  1. Ik denk dat het ook nostalgie is. Als ik die soundtrack luister, zie ik gelijk het spel voor me en voel ik weer die fantastische sfeer.

    Whitesnake heb ik op Graspop 2006 gezien, dus misschien was dat wel dezelfde editie als waar jij heen zou gaan. Ik weet nog goed dat ik Whitesnake niet zo veel aan vond en daarna rond 1 uur 's nachts helemaal los ben gegaan bij Satyricon.
  2. Ik ben echt gek op zijn muziek, maar net als het spel, vind ik zijn werk op Oblivion het heerlijkst om naar te luisteren. Dat kan overigens nostalgie zijn, weet ik niet zeker. Ik weet wel dat Whitesnake nu af staat en Soule nu uit mijn boxen komt.

    Whitesnake moet ik (helaas) nog zien. Khad wel een kaartje voor Graspop een aantal jaar terug, maar toen moest ik op het laatste moment nog een examen maken, waardoor ik het heb moeten missen.
    Waar heb jij ze gezien?
  3. Haha, Whitesnake, die heb ik nog live gezien. Was niet zo'n heel groot succes. Waarschijnlijk mede omdat ik knetterlam was.

    En ja, Oblivion heeft echt geweldige muziek. Ik ben er net achtergekomen dat de hele soundtrack gewoon op MP3-formaat tussen de gamefiles staat.
  4. Daar pauzeer ik Whitesnake wel voor.
    Goeie van je!
  5. En este caso, sólo vino y black metal. Mujeres? Quizás mañana.
  6. "Vaya mierda" - zeg dat wel. Ze was een beetje cryptisch, in de trant van 'verwacht er niet te veel van', dus voor m'n gevoel is het niet helemaal voorbij. Maar ja, het blijft kut. Ontmoet ik een keer een lekker ding uit Galicië (inclusief schattig accent), is het een erasmusstudente.
  7. Klinkt als een leuke avond.
  8. En ik had een fles wijn op.
  9. Het was laat...
  10. Ik zou uiteindelijk toch de hele albums beluisteren. Ze zitten wel geniaal in elkaar. De kwaliteit is inderdaad wel garage, maar dat past wel, al heeft het nieuwe album een hele heldere productie.

    Isengard is best wel heldhaftig trouwens.
Profielboodschappen 31 t/m 40 van 43
Pagina 4 van 5 EersteEerste ... 2345 LaatsteLaatste