Conversatie tussen Bonevacia en X

226 Profielboodschappen

Pagina 5 van 23 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste
  1. Snap ik man, heb zelf ook niet de energie om naar de sportschool te gaan. Was je trouwens als naar NY geweest?
  2. Nee abbo alweer opgezegd Augustus tm oktober niet geweest en vond het zonde geld, had maandabbo gelukkig. Maar heb ook echt weinig tijd. Woon nu op mezelf en moet alles zelf doen van wassen, koken, strijken, poetsen etc. 2x voetbaltraining en 1x wedstrijd, afspreken met vriendin en met vrienden. En nog 40 uur werken. Ik zou het graag weer oppakken want ik word pappig, maar het lukt me niet.
  3. sterk
  4. Zou 'm gewoon passen idd, winkel is tering groot dus gewoon schijt hebben. Qua winkel is het te vergelijken met Primark qua omgang met de producten, shit ligt door elkaar enzo.

    Ik draag alleen maar CK, wel uit NL dan. Zit echt top, alleen in het midden scheurt ie na enige tijd open. Dit van Amerika waren in lengte korter en waren de ''pijpen'' heel breed voor je benen, dus hij zakte af en zat te kort. Dus ik zou ze zeker passen als ik jou was.
  5. Wilde ook eens CK onderbroeken kopen want heb dat nu altijd wel af weten te houden maar die andere cheape wat ik kocht gaan vet snel kapot. Is maatvoering dan juist kleiner of groter of wat bedoel je? Dan houd ik daar rekening mee. En anders trek ik gewoon ergens een verpakking open en pas ik hem even gauw lol.
  6. Ja soort van denk ik, prijzen van bijv. Calvin Klein, Tommy Hilfiger en Ralph Lauren zijn daar bizar laag. Onderbroeken/sokken heb ik daar veel gekocht, onderbroeken spijt van want die maatvoering is vaag, sokken waren wel top en gebruik ik nog steeds. Volgens mij echt prijzen als 5 euro (ish) voor 3 paar. Ook Nike sokken bizar goedkoop in NY. Dat soort shit heb ik gehaald omdat ik altijd liep te kutten met sokken thuis. Volgens mij waren Nike sokken 1 dollar per paar bij de Nike winkel ergens in een verdwaalde China Town. Ziek joh.
  7. Hoezo die 21 century, is dat een soort outlet ofzo? En hoe liggen de prijzen dan?
  8. idd lol
  9. Idd man, ik ook niet. Ik vind BVB wel gaaf door de achterban en beleid, maar als ik nu naar bijv. man utd kijk dan denk ik echt wtf. Zal vast wel komen door de onwetendheid als kind zijn en de levende droom van prof worden. Ik ben wel benieuwd hoe ik naar de huidige voetballers als jong ventje, gezien m'n Kaká adoratie zou ik Felix wel tof hebben gevonden.
  10. Echt he. Voetbal is echt kut tegenwoordig. Heb niks meer met al die teams.

    Een Real met R9, Beckham, Zidane, Roberto Carlos, Casillas, Figo.
    Een Barca met Xavi, Iniesta, Messi, Puyol, Eto'o, Dani Alves.
    Een United van die foto
    Een Arsenal van die foto
    Een Chelsea met Drogba, Lampard, Cole, Terry, Makelele.
    Een AC Milan van die foto
    Een Inter met Materazzi, Zanetti, Adriano, César, Lucio
    Een Juve met Nedved, Trezeguet, Pirlo, Camoranesi, Buffon, Zlatan

    2004-2007 echt mooiste teams ooit en dan vergeet ik nog een hele hoop spelers en teams.
Profielboodschappen 41 t/m 50 van 226
Pagina 5 van 23 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste