Conversatie tussen MagicFeet_7 en HighVoltage

69 Profielboodschappen

Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 567
  1. Ja, zoals het er nu uit ziet, ga ik niet. Want ik ken letterlijk helemaal niemand in Utrecht of die in Utrecht gaat studeren. Dan kun je wel gaan, maar ik heb gehoord dat het die week meer om zuipen gaat dan om de stad leren kennen. Daarbij moet ik dan vier dagen met de trein naar Utrecht en die reiden 's nachts niet. Dus zal ik ook steeds op tijd moeten vertrekken. En in een redelijk nuchtere toestand.
  2. Nice man, mijn beide ouders hebben journalistiek gedaan, weliswaar niet in Nederland maar bon.
    Je bedoelt de UIT week (duurt 4 dagen). Zo ja, ja denk het wel. Vorig jaar had ik zo'n introductie gemist in België en dat was echt jammer achteraf, aangezien ik zelf actief bezig moest om de omgeving en de medestudenten te leren kennen. Tijdens zo'n introductie wordt je in het hele gedoe ingegleden zeg maar (dat denk ik dan?). Dus denk dat het wel handig is. Ga je ook? Ik ken trouwens bijna niemand in Utrecht, das best kut in het begin.
  3. Hogeschool journalistiek. Geneeskunde lijkt me trouwens wel vet, was heel lang mijn doel. Maar ik heb geen zin in vwo. Ga je trouwens naar die introductieweek? Of wat het dan is, om de stad Utrecht te leren kennen.
  4. Neeu universiteit, geneeskunde. Ik keek gewoon of iemand in Utrecht studeerde en ik kwam uit bij jou. Jij?
  5. Welke studie? En hogeschool neem ik dan aan?
  6. Ligt eraan wat ik speel. Sommige liedjes speel ik liever akoestisch dan elektrisch. Maar mn elektrische wordt wel meer gebruikt. En ik heb drie jaar les gehad en leer ze nu gewoon via Google.
  7. Nice, wat is meer jouw ding dan? Akoestisch of elektrisch?

    Ik leer de akkoorden van liedjes gewoon via chords die je via google kan zoeken. De tabs leer ik meer via youtube, maar ik geef meestal op na enige tijd, omdat ik dan geen zin meer heb . Jij?
  8. Nice, dat was m'n oude elektrische gitaar. Daar heb ik op leren spelen, samen met mijn akoestische. Als ik het geweten had, had je mijn gitaar ook over kunnen kopen.

    En ja, ik speel ook. Al zes jaar, maar ben sinds drie maand weer 'verslaafd' geraakt aan het spelen. Heb een nieuwe versterker en elektrische gitaar gekocht.

    Leer je via internet spelen of via lessen?
  9. Voggenreiter EG-100 set ofzo. Bij conrad gekocht. Jij speelt ook zeker?
Profielboodschappen 61 t/m 69 van 69
Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 567