Conversatie tussen Stephanovic en Kasper

6 Profielboodschappen

  1. Er wilde wel iemand mee, maar die had geen zin om er geld voor neer te leggen (ik wil wel een redelijk deel/alles van mijn €65 terugzien). En iemand anders wil ook mee, maar die zit financieel niet in de positie dat hij nu al kan vertellen of hij meegaat.
  2. Wow nice, laat dat maar horen dan! Al kan ik me absoluut niet voorstellen dat er niemand te porren is om mee te gaan naar Muse haha. Maar ik houd me aanbevolen!
  3. Dat heb ik ook, al is het meer rap dan house Heb mede daardoor nog een kaartje over voor de ArenA (4 juni). Mocht ik nog geen 'partner' vinden tegen die tijd...
  4. Zeker nice, maar moet behalve dat gesprek ook nog flink wat vakken inhalen om naar Londen te mogen. Al een hele onderneming op zich
  5. Damn, nice!
  6. Onze school maakt in Londen bij de Olympische Spelen The Daily Dutch. Een krantje in het HHH om de Nederlanders te voorzien van het laatste nieuws rondom de spelen, dat doen we nu al voor de derde keer. Als ik mee mag zal ik er meer info over plaatsen zodat ik ook gevolgd kan worden door jullie
Profielboodschappen 1 t/m 6 van 6