Conversatie tussen Momus en Fries

15 Profielboodschappen

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
  1. Per seconde wijzer even terugkijken een oude bekende ( 2e helft programma )
  2. Ja ga ik doen momus, had wel verwacht dat het voor/met jou goed zou komen. Ga morgen koffie drinken met iemand uit een andere tak van sport, klein bedrijf groeit snel en gaat extra markt op, lijkt me ook wel interessant. Geld maakt mij ook niet heel veel uit, heb gelukkig geen hoge vaste lasten.
  3. Ja man, ik ken het. Ga gewoon zoveel mogelijk praten. Ik heb niet per se de financieel beste optie gekozen, maar de optie die mij overall het beste gevoel gaf. En dat is voorlopig een prima keuze, want heb het na een lastig begin echt naar mijn zin.
  4. Klopt, mijn pa zei dat ook, nooit echt aan mijzelf gedacht eigenlijk, heb nog een paar aanbiedingen gehad, kijk het wel even rustig aan allemaal, directeur doet alsof de jongens niet meer bestaan, overnemer heeft nog geen pand in de regio en ik vertel het de klanten, bizarre gang van zaken.
  5. Dat soort sentimenten meteen loslaten man. Altijd voor jezelf kiezen. Als je er daar op vooruit kan, sowieso doen.
    Je ziet het, zij verkopen de toko ook als het zo uit komt.
  6. Zit met de grote concurrent op LinkedIn te chatten, die vroeg of ik een kop koffie zou willen drinken, voelt een beetje als vreemdgaan momus
  7. Bericht me maar als je tips nodig hebt. Sowieso niet zomaar dingen aannemen.
  8. Goed punt momus, ik zal mij daarin verdiepen, heb wel mondeling toegezegd de eerste tijd zowiezo te blijven, zijn nogal wat collega’s die helemaal kapot zijn en daar heb ik altijd plezierig mee gewerkt.

    We praten volgende week nader, eerste half jaar veranderd er niks. We waren het kleinere bedrijf wel met hogere standaard
  9. ...
Profielboodschappen 1 t/m 10 van 15
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste