Conversatie tussen Momus en chuchu

190 Profielboodschappen

Pagina 1 van 19 12311 ... LaatsteLaatste
  1. Snelheid neemt na verloop van tijd toe hé. Hij gaat eerst al die dingen helemaal syncen. Maar goed. Het verschil tussen 100 en 200 merk je bij normaal gebruik toch niet.
  2. Volgens mij heb t geholpen man. Lekker. De beloofde snelheid haal ik overigens nergens, maar dat had ik stiekem ook niet verwacht
  3. Ik heb het idee dat je pods niet doen wat ze moeten doen, man.
    Heb je je pods al een keer helemaal opnieuw laten connecten?
    Alle pods uit het stopcontact, modem uit het stopcontact. Minstens een minuut wacht. Modem in het stopcontact. Wachten tot je weer interwebz hebt en daarna de pods weer in de stopcontacten?
  4. Nieuwe chromecast ook direct gekluisterd aan het modum 6meter onder hem en gescheiden door 2 verdiepingen ipv met de pod die 30 cm naast m zit. Ze zijn eigenwijs man.
  5. Sowieso. Die pods doen ook 5ghz. En dat kan jouw chromecast dus niet. Koop een nieuwe voor 3 tientjes.
  6. Blijft pappen en nat houden met die Chromecast man. Mis zowat m'n oude tp link shizzle.

    Die Chromecast is ook wel wat ouder, maakt dat uit?
  7. Nee bedoel de oude connecties. Het is aan te raden om je netwerk gewoon opnieuw op te bouwen na het plaatsen van die dingen. Dus chromecast helemaal vanaf begin opnieuw connecten, net als die laptopper. Maar na een totale sync van die pods.
  8. Ouwe meuk (die LP link shizzle en oude modem bedoel je denk) is zeker weg. Zal die reset shizzle eens gaan uitvoeren.
  9. Heb je alle oude shit al een keer weggegooid? Dus chromecast terug naar fabrieksinstellingen en de wifi op de laptop vergeten. Voor je dat doet, zou ik die wifi pods ff minuutje stroomloos maken en daarna wachten tot hij niet meer knippert.
  10. Mijn Chromecast op de zolder en ook mijn werklaptop connecten de constant met het standaard modem dat in de woonkamer op de begane grond staat, met slechte verbinding als gevolg. Ook in de smart wifi geeft ie aan dat de verbinding slecht is.

    Mijn telefoon waarmee ik die wifi checks doe enzo; die connect wel gewoon netjes met de dichtsbijzijnde wifi pod. Heb jij hiet een oplossing voor of een tip?
Profielboodschappen 1 t/m 10 van 190
Pagina 1 van 19 12311 ... LaatsteLaatste