Conversatie tussen Thomas83 en Peerk

2 Profielboodschappen

  1. Ik waardeer je bericht en heb verder ook geen rancune of zo. Dat ik halsstarrig in een discussie zijn geloof ik best, maar ik heb slechts om voorbeelden van fouten van De Ligt gevraagd en heb oprecht geprobeerd KK zijn standpunt te begrijpen door het een ander terug te kijken in samenvattingen. Als mijn eigen geheugen tekortschiet heb ik die voorbeelden wel nodig. KK heeft voor mij niet duidelijk kunnen maken wat hij nou bedoelde met die twee fouten tegen Duitsland. Hij zei:


    "Ik doel op twee wedstrijden tegen Duitsland, één in de Nations League waarbij hij in fout gaat en vervolgens een strafschop veroorzaakt.
    Vervolgens een soortgelijke fout in de kwalificatiewedstrijd die met 2-3 werd verloren."


    Ik heb de samenvattingen gekeken, gegoogled en op Transfermarkt gekeken onder andere, maar heb geen strafschop kunnen vinden in die wedstrijden. Zou kunnen dat ik niet goed heb gezocht hoor.
  2. Ik zeg ook niet dat jij niet respectvol bent. Denk dat je het zelf goed omschrijft, je blijft altijd keurig tegen anderen. Zou ik zelf nog wel wat van kunnen leren.

    Het gaat echt om die halsstarrigheid zoals jij het zelf noemt. Een discussie met jou kan soms lijken alsof je tegen een muur praat. Het kan zijn dat het heel anders is, maar je wekt de indruk dat je vooraf een conclusie trekt en die vervolgens ten koste van alles wilt verdedigen. In discussies over Ajax-spelers komt dat vaak tot een hoogtepunt omdat standpunten van beide kanten bij voorbaat vaak subjectief zijn, dus wordt het een wellus-nietus.
    Ten slotte is het wat groter geworden dan de bedoeling. Ik respecteer je als lid en vind je een goede poster over het algemeen. Nu was een momentje dat ik me even ergerde aan je en ik merkte dat KK hetzelfde had. Vandaar dat ik een opmerking plaatste, die ik misschien beter ff privé had kunnen sturen.
Profielboodschappen 1 t/m 2 van 2