Conversatie tussen edodevries en King_Eric

158 Profielboodschappen

Pagina 3 van 16 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
  1. Dat is hij tegenwoordig inderdaad dus, maar in de tijd van dat filmpje was hij meen ik deurwaarder of iets dergelijks

    Ik vind dergelijke assimilatie altijd wel een beetje raar. Dan heb je toch iets van je identiteit achter je gelaten lijkt me..
  2. Ja, ik heb zijn eerste filmpjes indertijd wel gezien

    Maar ik wist niet dat hij echt een professionele komiek is (geworden).
  3. Dat klopt inderdaad. Bij Bob moet je al bijna zoals de 'Braboneger' (Geen idee of jullie in België die komiek kennen; een Surinamer met een plat brabants accent in ieder geval) zijn, wil je geaccepteerd worden.
  4. Ik ga deze maand nog wel eens een fietstochtje richting Ieper maken. Ik ging eerst dit verlengd weekend gaan, maar ik ben wat verkouden, dus dat is niet ideaal voor een 120km fietstocht. Gewoonlijk probeer ik Ieper op 11-11 zelf te vermijden wegens veel te veel volk. De weken erna zijn meestal interessanter. De poppy's en kransen staan of liggen er nog allemaal, maar het volk veel minder.
  5. Merci voor de headsup! Blijft een prachtserie. Ga je iets doen op 11-11? Ik ben dan in Ieper ter herdenking.
  6. Ik speel zelf op de xbox, dus zou het niet weten. Lijkt me wel een spel waarbij leuke mods moeten zijn.
  7. PC is geen probleem. Vorig jaar een nieuwe gaming pc gekocht.

    Ok, dan neem ik die versie. Zijn er interessante mods ook?
  8. Hoe goed is je PC? De mogelijkheden op PC zijn bij dit spel nog wel een stukje meer op grafisch gebied. Ook worden de eerste patches uitgebracht op PC, dan pas op console.

    Echt gaaf spel, trouw aan de geschiedenis ook voor het grootste deel. Jan Hus etc. komen ook goed naar voren. Ik pak 'm deze vakantieperiode (lang leven docentschap) ook weer even op.
  9. Bewijs tussen aanhalingstekens uiteraard. Het ging om dezelfde (en enige) bron in de vorm van de Iraakse overloper.
  10. De UK baseerde zich op het bewijs van de Amerikanen. Ze hadden zelf geen 'onafhankelijk' bewijs.
Profielboodschappen 21 t/m 30 van 158
Pagina 3 van 16 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste