Conversatie tussen giovinc0 en LFCMokum

14 Profielboodschappen

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
  1. Fick ja, dat heeft Momus al eens gezegd ja, dat dat een mogelijk probleem is. Zelf had ik daar(KPN) geen last van, de dataverbinding werkte gewoon gelijk en heb er tevens nog nooit ook maar enig probleem mee gehad. Had toen ik vorige week in België en Engeland was eigenlijk ook even moeten kijken of het dan ook functioneerde, maar dat ben ik vergeten.

    Ik zie dat je Momus al benaderd hebt. Dat lijkt me ook de beste optie. Als hij opstart moet ik altijd een 'network carrier' kiezen, dat vind ik wel altijd vreemd. Ik negeer dat en het werkt prima.
  2. Hey dutchy

    mn Nubia bevalt tot nu toe goed alleen heb ik één klein probleem, namelijk dat mn dataverbinding het niet doet. Dus nu aan jou de vraag, deed die het bij jou wel gewoon in één keer of nog wat met instellingen moeten kloten? En welke provider heb je? ik heb het met T-mobile en Vodafone geprobeerd maar ook daar geen succes.
  3. Erg bedankt voor de hulp, ik heb hem inmiddels bestelt en al bericht gehad dat ze dat van het photo frame erop hebben gezet. Ik laat nog wel horen hoe het gaat.
  4. Haha ja, ik heb er op laten zetten(wel op Momus' voorspraak) dat ze moesten noteren dat het een digitaal fotoframe met waarde $25 is om de belasting te ontduiken. Kan zijn dat ze je pakketje namelijk nog openen en dan mag je 21% btw dokken. Had ik niet heel veel zin in.
  5. had jij nog een opmerking gemaakt dat ze er iets op moesten zetten of was dat Momus?
  6. Ja, dat kan lang duren. Heb het met een ander account geprobeerd en toen kwam-ie gelijk binnen.
  7. hoelang duurde het bij jou voordat je die email kreeg om je aliexpress account te verifieren. Ik heb namelijk een uur geleden mn account gemaakt maar nog niks ontvangen.
  8. Yo!

    1. Ik heb er een creditcard speciaal voor aangevraagd. Naja, ik was toch al gefrustreerd met iedere keer wachten tot mama zin had om vliegtickets, schoolboeken e.d. te laten aanrukken, dus zo'n ding is wel handig. Anders ritsel je er eentje.
    2. Ja, precies die. Ook van dezelfde verkoper. Zorg wel dat je de verzending door UPS laat doen, met die gratis verzending heb je 'm misschien net onder de kerstboom liggen als je mazzel hebt.
    3. Ik heb voor een paar doller een mofi case gekocht, dat is een stevig hoesje. Wel nuttig, maar of het strikt noodzakelijk is hangt ervanaf of jij iemand bent die z'n telefoon met enige regelmaat als stuiterbal inzet. Er was wel iets met een 'Free Gift' dat je een setje toebehoren voor niets kon krijgen, maar dat was me niet geheel duidelijk. Moet je effe Momus inschakelen. Ze leveren ook een oplader, maar Momus waarschuwde me en ik vond dat ook een eng ding, werd wel heel warm. Je kan gewoon je ouwe oplader erinstouwen.
    4. Ja, ik zie die simkaart, je hebt nog zo'n reus. Op zich is dat geen gezeik, ware het niet dat mijn telefoonabonnement nog op mama's naam staat: ik kreeg pas een nieuwe simkaart als zij hem ging halen. Na een paar uur was ik weer de lucht in. Let wel op je nummers, die was ik kwijt.
    5. Ik heb zo'n dag gehad vandaag, niet echt heel veel gebruikt, maar hij zit nog halfvol. Denk dat ik rustig zou kunnen gaan stappen vanavond zonder 'm nu nog een extra slok stroom te geven.

    Als je nog meer vragen hebt, kom maar!
  9. hey ik heb ook interesse in die nubia, alleen een paar vragen

    1. Hoe heb jij het geregeld met betalen?
    2. had jij nou ook deze besteld of een andere http://www.aliexpress.com/item/ZTE-N...64357236.html?
    3. nog accesoires erbij genomen die ook echt nodig zijn
    4. Ik las dat gesprek met momus op je profiel een beetje en blijkbaar had je gezeik met je simkaart ofso? ik heb er zelf zo eentje:
    http://cdn.onemorething.nl/uploads/c...41f2105f_0.jpg
    5. lees op internet wat gezeik over de batterijduur, als ik gewoon een dag college volg beetje whatsapp etc heb ik dan rond 3 uur s'nachts nog batterij?
  10. Ik zal 't proberen . Thanks!
Profielboodschappen 1 t/m 10 van 14
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste