Conversatie tussen LFCMokum en Pizzakoerier

9 Profielboodschappen

  1. Parbo is prima, maar liever Belgisch goud!
  2. En hoe zit het met de kachel? Of neem je gewoon je dekbed overal mee naar toe? Dat ding is mijn grootste vriend hier.
  3. Huismerk redt mijn reet. Zeker met dingen die toch 'plain' zijn. Wraps, pasta, rijst, melkchocolade, ongekruide kip: voor de smaak kan 't echt niet rotten.
  4. Ik ben trots op je. Ik ben hier ook overgegaan op huismerk Nutella. Na je derde boterham smaakt dat best prima
  5. In het ergste geval moet het noodbudget worden aangewend ter aanschaf van een pot pindakaas!
  6. Ik weet niet wat zij met zo'n ongeciviliseerde dorpeling moet. Zal 't haar eens vragen.
  7. Ik snap dat maat. We zijn allemaal het nieuwe Nederland, hoofddoek, donker of geel, Nederlanders zijn we. Wellicht koken we anders, maar hé dat is alleen maar nice
  8. Snap daar niets van man. Echt ongelofelijk, mijn grootouders. Die zijn nog echt van het stempel dat je moet uitleggen dat mensen met een hoofddoekje in principe nog wel mensen zijn. Het is dat m'n pa er ook al niet meer is, anders had ik alle contact met die mensen echt al jaren terug verbroken. Dat nu doen zou net te pijnlijk zijn.
  9. No more LFCDutchy?! Whattt?!
Profielboodschappen 1 t/m 9 van 9