Conversatie tussen Pemmrt en King_Eric

6 Profielboodschappen

  1. Zo, die cover van Paradise is goed inderdaad.
    Eerste keer dat een ander lid van de band achter de micro staat voor zover ik weet
    Al ben ik toch benieuwd hoe het zou klinken als Edlund het zingt.
  2. Mja, ik weet niet wat ervan te denken eigenlijk. Ik vind het een heel goed album en het groeit echt wel met vaker luisteren, maar ik mis ergens toch het oude Opeth. Zo'n Blackwater Park staat hier toch nog mijlenver boven wat mij betreft.

    Ik vrees zelfs dat het mijn waardering van hun nieuwe werk wat beïnvloed. Ze hadden beter incognito onder een nieuwe naam herbegonnen. Misschien ging ik het nog veel beter vinden
  3. Ja heb ik geluisterd! Slechts eenmaal nog, zet hem er morgen weer even op. Klonk behoorlijk, al vind ik Opeth het niveau van Wilson weer niet halen haha. Tiamat werkt ook redelijk verslavend, de cover van Bruce Springsteen's Paradise is ook briljant.
  4. Ik heb het hele Carolus Rex album nog niet beluisterd (was uitverkocht, volgende week weer binnen) maar ik lees bij de AngryMetalGuy review wel dat dit laatste album veruit het beste is op muzikaal vlak. Veel complexer en interessanter dan hun eerdere (ietwat simpeler werk).
    Maar ook die vorige albums vind ik meer dan de moeite waard. Zeker Coat of Arms.
  5. Heh, nog steeds de twee Untouchables. Al merk ik wel dat het aan het verschuiven is.
    Zoals altijd bij het ontdekken van dergelijke albums dus. Je hebt zo altijd een paar nummers die je meteen pakken, terwijl andere nummers moeten 'groeien'. Wat die laatste betreft denk ik momenteel aan The Gathering of the Clouds en The Beginning and the End. Maar die twee die je zelf vernoemt zijn ook schitterend. Lightning ook.

    En zo heb ik bijna het hele album genoemd zeker?
  6. Absoluut.
    Ik heb al 4 dagen niets anders opgelegd op mijn ipod. En ik heb hem heel vaak in mijn oren gedurende de dag.
Profielboodschappen 1 t/m 6 van 6