Conversatie tussen Pazza-Inter en Pizzakoerier

43 Profielboodschappen

Pagina 1 van 5 123 ... LaatsteLaatste
  1. Het is echt een stad om van te houden.. De nauwe steegjes... De muziek die overal gespeeld wordt, de pastasauzen die je ruikt, truffels overal.. Echt genieten. Sinds gisteren is Eurochocolate ook hier, dus dat brengt ook vertier. Desondanks zou ik er nooit kunnen wonen. Een te kleine stad voor mij.
  2. Blablacar is prima man. Een Brit heeft me ooit van Dresden naar Maastricht gebracht. En met Britten kun je altijd over voetbal lullen dus hoef je niet bang te zijn voor ongemakkelijke stiltes. Zal met Italianen ook niet zo'n probleem zijn.

    Wel echt heel erg tof man. Perugia ziet er uit als een prachtige stad. Geen straf om daar een paar maandjes te vertoeven.
  3. Niet echt eigenlijk. Je hebt wel het fenomeen Blablacar hier, en dat moet ik nog ontdekken. Bovendien heb je overal van die Pullmans die relatief goedkoop zijn én Wifi hebben. Probleem met die autobussen is dan weer dat ze slechts 1x per dag heen/teruggaan en ik dus verplicht ben om ergens anders te slapen terwijl ik in het schitterende Perugia een huis huur Zulks wil ik dus zoveel mogelijk voorkomen.

    Behalve als ik naar Bologna ga, voor de wedstrijd Bologna - Inter. Dan interesseren de centjes me niet zoveel
  4. Ja ik had die site toen al ontdekt, ja. Daarom had ik ook het idee dat het OV allemaal wel goed geregeld was in Italië. We zaten ergens in Toscane en 2 vrienden sloten later aan en vlogen op Rome. Herinner me nu wel dat we ook een dagje naar Siena wilden en de trein ons het handigst leek, maar dan kwamen we best wel duur uit inderdaad. Uiteindelijk met de auto gegaan, toch het meest praktisch. Ken je daar toevallig geen mensen met een auto?
  5. Roma-Firenze is inderdaad goedkoop. ook voor mij uit Perugia.

    Ik betaal 11 euro naar Roma en 11 Euro naar Firenze. Siena aan de andere kant, dat praktisch net zo nabij is, is een stuk duurder. In Italië betaal je namelijk ook voor de soort trein (intercity/regionale veloce/regionale/Freccia Rossa). Om naar Milaan te gaan moet ik een stuk reizen met duurdere treinen (die overigens ook tussen Roma en Firenze rijden, maar veel minder frequent ondanks dat deze sneller zijn).

    Mocht je ermee willen spelen, kan je dat supersimpel doen op Trenitalia.it, welke site net zo praktisch is als ''onze'' NS website.
  6. Haha. Juist tof toch dat het niet altijd vlekkeloos verloopt? Soms loopt het niet zoals je wilt, maar eventjes pendelen is geen punt toch? Ik heb weleens gehad dat ik toen met Trapani begon, terug kon naar de Serie C. xD Dat was best een beetje pijnlijk. Toen ik eindelijk dan promoveerde dankzij playoffs in de B, had ik er geen zin meer in :')
  7. Gaat de goede kant op dan. Moet nog kijken welke richting ik op wil. Denk nu dat ik wel de internationaal recht / Europees recht-kant op wil, maar misschien blijkt dat wel gewoon superkut te zijn.
    Heb morgen trouwens mijn eerste tentamen over staats- en bestuursrecht, wish me luck
  8. Master Privaatrecht (met arbeidsrecht erbij).

    < 1.5 jaar over premaster (omdat ik onterecht gepakt ben voor fraude. Ik had strafrechtjurisprudentie in mijn zak bij een tentamen bestuursprocesrecht). Anders had ik er een jaar over gedaan.
    Nu halverwege mijn master, dus één semester reeds achter de rug.
  9. Ik ben verder eigenaar van een rechtswinkel in R'dam en ik sta op marktplaats als arbeidsrechtadviseur en algemeen contractenrecht voor een mooi prijsje
  10. Ah ok. Hoelang heb je over bachelor + premaster gedaan?
    En wat voor master doe je?
Profielboodschappen 1 t/m 10 van 43
Pagina 1 van 5 123 ... LaatsteLaatste