Conversatie tussen somagunner en Bonevacia

8 Profielboodschappen

  1. Beetje vervelend en vond je muzieksmaak voor bepaalde rap beetje vreemd. En dat soort dingen, had geen goed beeld maar het lag aan mij. We zitten ook niet vaak bij dezelfde topics enzo
  2. Hahaha geeft niks man, was gewoon benieuwd. Vond je me vervelend ofzo dan? Soms kom je later pas tot inzicht dat iemand echt een hele chille gast is, zie mij.
  3. Het was niet heel positief en dat was verkeerd van me. Sorry daarvoor nog , leuke avater haha
  4. Ze kwam een paar jaar terug op een moslim omroep op NPO en daar deed ze best schijnheilig en viel een jongen aan die niet kon bidden. Geen idee of je het wilt lezen maar je kan het hier terugvinden: https://www.funx.nl/news/up-2-date/4...an-niet-bidden
  5. Waarop is die haat rondom haar dan gebaseerd? Ik ken die hele meid niet. Wat heeft ze allemaal gedaan?
  6. Snap de haat ook niet van andere leden op haar, qua uiterlijk is zij best mooi.
  7. Het is een act, hij weet zelf dat iedereen weet dat het een act is, maar doordat iedereen er serieus op ingaat kan hij gewoon doortrollen. Echt heel vermoeiend allemaal.
  8. Thanks ga dat binnenkort checken
Profielboodschappen 1 t/m 8 van 8