Conversatie tussen Megan en Gladde Chevin

13 Profielboodschappen

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
  1. In dat geval zeker een goede stap. Herken dat wel, vind het ook saai op werk als ik puur ondersteunend werk verricht zonder verantwoordelijkheid. Die cursus moet ik doen om aan mijn master te kunnen beginnen, is van een andere faculteit dus ik moet die onderzoeksmethoden even snel onder de knie krijgen (statistiek enzo). Duurt een week of vijf, dus wordt niet de leukste zomer ooit helaas. Maar Lowlands maakt inderdaad veel goed!

    Haha nee dat ben ik niet
    Heb simpelweg een heel fijn leventje nu en baal er echt van dat dat op zijn einde loopt. Merk bij veel dingen die ik dit jaar voor het laatst doe dat ik het echt ga missen, laatst had ik dat heel erg met m'n laatste studiereis. Ook als ik naar vrienden kijk die al iets verder zijn, hmm ja ik ben in de verste verte niet jaloers op hun leven. Maar ach, komt wel goed allemaal
  2. Zeker fijn om voldoende verantwoordelijkheid te hebben op werk. Is wel iets wat ik echt nodig heb om me goed te voelen.
    Wat voor zomercursus staat er op de planning? En hoe lang duurt dat precies?
    Lowlands is altijd goed. Leuk
    Ben je toe aan de jaren na je "onbezorgde jaren"?
  3. Nice, klinkt goed! Lees net ook over je nieuwe baan, lijkt me best fijn om nu gewoon die verantwoordelijkheid te hebben in deze functie.

    Ja gaat best oké, ben enerzijds een beetje aan het genieten van mijn laatste onbezorgde jaren en anderzijds ook wel bezig met de jaren hierna. In het kader van dat eerste staat Lowlands ook bij mij weer op het programma, maar in het kader van dat laatste ga ik niet op vakantie in verband met een zomercursus. Dus ja, beetje dubbel maar op zich gaat het wel goed allemaal.
  4. Zonde, is leuk in de chatbox! Het gaat goed hoor. Lowlands staat op de planning. Verder geen vakanties gepland... Voor de zomer dan. Daarvoor en daarna wel. Jij dan? Hoe gaat het met jou?
  5. Haha dat is net het deel van het forum waar ik nooit kijk, verklaart een hoop

    Maar vertel. Hoe gaat het met je? Leuke plannen voor de zomer enzo?
  6. Klopt. Ik zit vooral in de chatbox eigenlijk. Daar ben ik wel dagelijks. Maar zeker jammer dat ik je al zolang niet gesproken heb
  7. Klopt, jammer! Maar je bent hier sowieso niet meer zoveel tegenwoordig toch?
  8. Dankjewel. Lief van je.
    Ik heb jou ook echt al lang niet gesproken
  9. Ik was ook al een beetje in de war want ik weet dat jullie erg close waren/zijn. Fijn om te horen dat het niet zo was, zal die comment ook even weghalen uit mijn lijstje zodat niet nog meer mensen onterecht zo'n herinnering fabriceren.
  10. Niet dat ik weet. Misschien sarcastisch. Maar nee, Mephisto is top. Die zou ik niet gebruiken
    En don't worry, het is oke
Profielboodschappen 1 t/m 10 van 13
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste