Conversatie tussen Panfluit en Thom Yorke

10 Profielboodschappen

  1. Begrijpelijk. Als je naar een beetje leven op zoekt bent, is Noord-Holland Noord niet je plek.
  2. Als het effe kan niet. Ben van plan om aan het einde van het jaar dichter bij de Randstad te gaan wonen (aangezien ik daar werk). Daarnaast heb ik het nu ook wel een beetje gezien in deze stad. Het is prettig wonen maar er is voor de rest vrij weinig te beleven. Letterlijk al mijn vrienden wonen in andere steden.

    Dus misschien mag ik straks alsnog niet stemmen omdat ik dan al weg ben.
  3. Stemmen met een pistool op je slaap. Welkom in Alkmaar. Blijf je er wonen trouwens?
  4. Alkmaarse zelfverdedigingsgroepen hebben in Schermer en De Rijp een referendum afgedwongen, waarbij 118% voor aansluiting bij Alkmaar stemde (met een opkomst van 125%).
  5. Oh ja. Jullie gaan de Schermer en De Rijp opslokken, zie ik.

    Ziekenhuis binnenkort kwijt aan HHW (toch?), dus de geldingsdrang moet ergens geuit worden hè.
  6. alkie jwz
  7. Ab-so-luut. Alsof Noord-Holland schuin afloopt naar boven toe en Den Helder daarom het afvoerputje is.
  8. Ja, maar naarmate je naar het noorden gaat, wordt het steeds erger. Den Helder is daarom ook de grootste kutstad van het land.
  9. Oftewel kutvolk. Overigens heb je die in zowel Heerhugowaard als Alkmaar ook volop.
  10. En bontkraaghoertjes en raveteven.
Profielboodschappen 1 t/m 10 van 10