Conversatie tussen X en Zeus

32 Profielboodschappen

Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste
  1. Thanks bro <3
  2. Lobi
  3. No worries.

    Haha, hoe gruwelijk zou het zijn om bij een luxe restaurant aan te komen en dat ze dan jouw cybertruck even moeten parkeren.
  4. Sorry broeder, helemaal vergeten te reageren. Thanks voor de info, het zou echt mooi zijn maar ga nog helemaal nergens van uit. Het is iig in de huidige vorm totaal niet praktisch haha
  5. Denk dat je met de meeste actieradiussen (helemaal in de toekomst) geen zorgen hoeft te maken. De infrastructuur in Nederland is ook wel goed, jouw Gemeente Rotterdam idem, die zijn altijd vooruitstrevend met nieuwe duurzamere/circulaire technologieën. Vooral Tesla heeft het wel goed voor elkaar met het supercharge netwerk. In het buitenland is dat misschien wat minder, maar je kan je routes zo rijden dat je nooit zorgen hoeft te maken om een lege accu zonder dat er enorm veel reistijd bij komt.

    De Cybertruck is wel echt excentriek haha, zitten ook veel handigheden in verwerkt. Heb het lange tijd maar raar gevonden, maar hoop echt dat het design in grote lijnen hetzelfde blijft. Kan niet wachten om hem in het echt te zien.
  6. Zou wel echt flex zijn, aangezien het mijn droomauto is. Ik heb een oplaadpunt op 5 meter van mijn huis, dus dat komt wel goed.
  7. Ik doe gewoon druppelgewijs, maar jij kan wel meer gebruiken. Hij is tijdens eten pittig (allochtoonse vrienden vinden dit ook) en erna brandt ie niet na gelukkig.
  8. Haha allright is het heftig qua hitte?
  9. Ik haal hem bij de makro en moet hem speciaal meenemen voor een paar vrienden.
  10. At hem net en dacht aan die pittig eten discussie.
Profielboodschappen 1 t/m 10 van 32
Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste