Conversatie tussen Bonevacia en edodevries

43 Profielboodschappen

  1. Jajaa 0-4 En bedoel je Limbricht? Daar hebben we paar weken geleden met 0-2 van verloren helaas.. Zeer onnodig.
  2. Dat is alleen maar positief denk ik zo. Gesproken als een leraar dan
  3. Eerste keer zowat m'n keel naar de klote gehoest en geschraapt, tweede keer beviel wel. Maar niet iets om regelmatig te doen, zoveel gaf ik er ook weer niet om.
  4. Ik heb gepoogd het uit te leggen in het topic.
  5. Ja daar had ik ook geen zin in. Ben zelf altijd niet de makkelijkste in de klas geweest en snap dus best dat leerlingen geen hw willen gaan maken in zo'n uren. Ik ga ze dan ook niet lastigvallen tenzij ze mij lastig vallen
  6. Haha ja precies, dat werk. Ofja, werk.. Volgens mij moeten alle stagiares op het Connect dat doen heb ik het idee. Beetje zitten, schrijfwerk geven en vervelen. Kun je inderdaad je tijd beter nuttig besteden en bijlessen geven.
  7. Kan heel goed. Ik deed eigenlijk niks anders dan zitten wachten tot het vijf uur was. Beetje zoals je vrienden dan dus. Vaak ging ik bijlessen plannen in die tijd.
  8. Dus toezicht houden bij het nablijven, of hoe bedoel je? Als ik moet nablijven hoef ik dat gelukkig niet op dinsdag, in verband met mijn rooster. Komt niet uit. Op 5 HAVO zitten wel veel vrienden van me, ik denk dat je er daar wel een aantal van in de klas hebt gehad dan
  9. Stage is helaas voorbij dus voorlopig kom ik er niet. Ik hoop eventueel in het vierde jaar terug te komen om daarna er te kunnen gaan werken want ik vond het echt een fijne school. Moet even kijken of dat mogelijk is natuurlijk. Ik heb trouwens wel aan HAVO 5 strafklas moeten geven op de dinsdag. Nooit hoeven zitten?
  10. Ah alleen onderbouw. Daar ken ik niemand van, helaas. En nu verder niks meer hier op school? Of in de toekomst?
Profielboodschappen 21 t/m 30 van 43