Conversatie tussen Cudi en LFCMokum

10 Profielboodschappen

  1. We wachten met spanning af. Veel succes man
  2. Ben nog ff aan het kijken wie ik wil picken, als ik toevallig iemand pick die na mij gekozen wordt moet je niet raar omkijken. En nee, was niet van plan om 23 uur te wachten.
  3. Hoi Cudi, we hebben niet op je gewacht omdat je volgens mij de boel expres ophoudt. Je mag je pick zetten wanneer je wil. Succes!
  4. Wat zijn Everpudlians? Zijn dat Evertonsupporters uit de stad Liverpool, of is dat een stam uit Lord of the Rings die ik een keer over het hoofd heb gezien, of is het een traditioneel voorgerecht uit de keuken van Wales? Explain!
  5. Jij wil alles weten he..

    Die posts gingen over stroomstoring in Amsterdam e.o. en wat bepaalde forumleden daar eventueel van zouden kunnen vinden.
  6. Of mezelf uitlaten. Of de auto. Weet ik veel
  7. Daarom ja.. Rodgers wil duidelijk proberen om vierde te worden en de FA Cup te winnen. Als dat lukt is z'n gokje gelukt, anders zal hij hier een flater hebben geslagen. Misplaatste arrogantie of gewoon desinteresse.
  8. Meh. Geen zin om zuur te doen, maar als je de op- en instelling zag, kreeg ik niet het idee dat de club heel veel zin had om verder te bekeren. Zonde. Echt zonde en alleen daarom al is BJK de verdiende winnaar.
  9. Nee, maar dit was dit precieze principe. Dit heb ik opgeslagen op 21-11-2013.

    *NERAZZURI* - Mijn persoonlijke favoriet, de personificatie van de tweespalt die Leiden is. Over het algemeen een alleraardigst, beschaafd en verstandig man. Echter op het moment dat Inter loopt te kloten, wat vrij vaak is, verandert deze kerel in een centraal figuur in de grote onderlaag van Leiden met dito taalgebruik. De combinatie is fascinerend en best wel fijn. Het maakt wel dat mensen het leuk vinden als Inter verliest, want de creativiteit in NERA's woedeuitbarstingen is van indrukwekkend niveau.
    10TOTTI10 - Heeft een voorkeur voor een mooie Italiaanse club, heeft de username van een geweldige speler, maar inhoudelijk weet ik niets over hem. Dit geldt eigenlijk voor alle Romanista hier dus neem mij niet kwalijk,

    Enz... mag maar een beperkt aantal karakters posten.
  10. Klopt. De rest kan je vergeten.
Profielboodschappen 1 t/m 10 van 10