Conversatie tussen RaulVilla en X

15 Profielboodschappen

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
  1. Ja redelijk, denk 1,5 uur ofzo rijden. Wel prima te doen, alleen je staat gewoon altijd 1-2 uur helemaal vast na de wedstrijd dat is wel echt heel naar. Wel een van de betere plekken om voetbal te kijken qua afstand ook.

    Pff ja Passlack irriteer mij zo erg, hij speelde bij Fortuna Sittard paar jaar geleden niet eens goed.. Reyna ook echt fan van ja. Qua spitspositie idd zat opties, als ze Haaland verkopen dan komt er ook gewoon weer flink wat geld vrij voor versterkingen. Zal wel keer goed zijn als ze verdedigend wat meer zekerheid kunnen creeren. Hoop ook dat ze ook Brandt weer in het team kunnen verwerken, echt een onderschatte speler.
  2. Ja redelijk, denk 1,5 uur ofzo rijden. Wel prima te doen, alleen je staat gewoon altijd 1-2 uur helemaal vast na de wedstrijd dat is wel echt heel naar. Wel een van de betere plekken om voetbal te kijken qua afstand ook.

    Pff ja Passlack irriteer mij zo erg, hij speelde bij Fortuna Sittard paar jaar geleden niet eens goed.. Reyna ook echt fan van ja. Qua spitspositie idd zat opties, als ze Haaland verkopen dan komt er ook gewoon weer flink wat geld vrij voor versterkingen. Zal wel keer goed zijn als ze verdedigend wat meer zekerheid kunnen creeren. Hoop ook dat ze ook Brandt weer in het team kunnen verwerken, echt een onderschatte speler.
  3. Klinkt wel logisch man, je woonde er niet ver vandaan volgens mij? Dus binnenkort weer lekker gaan. Ik volg zelf sowieso minder voetbal de laatste tijd. Vooral Real nog. Maar BVB had een cv moeten halen en sowieso een rb, daar loopt nu Passlack rond. Reyna vind ik wel echt een van de grotere talenten ter wereld. Jammer dat er geen vervanger voor Sancho is gehaald. Snap niet waarom je Malen haalt als je die Moukoko hebt. Haland en Reus is genoeg vuurkracht voorin. Misschien Hazard volop gaan gebruiken.
  4. Kijk/volg je BVB zelf nog? Moet zeggen dat ik het veel minder doe omdat je er pas sinds kort weer naartoe kan. Irriteert me ook gewoon altijd dat ze bepaalde posities niet versterken haha. Het blijft steeds net niet.
  5. Eens man. Malen was geen goede aankoop. Moest een flankspeler zijn.
  6. khad nr 9 moeten pakken , maar was in guardiola bui ofzo. dom ja
  7. gaat net zo spannend worden als onze groep denk ik.
  8. Ik zie wat je doet G. Maar je staat rustig voor.
  9. faya man, maar tegen jou eruit gaan is niet zo erg. Dan heb ik gewonnen van de winnaar.
  10. Je ziet aan hem als die getriggered is dat het een geweldige speler is, toen tegen PSG en tegen Arsenal met Emery was die echt goed.
Profielboodschappen 1 t/m 10 van 15
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste