Conversatie tussen DanielAlves en X

46 Profielboodschappen

Pagina 1 van 5 123 ... LaatsteLaatste
  1. Idd, weet niet eens waarom. Heb al volgend slachtoffer in m'n hoofd, maar ga je nog 1x pakken met iets als het uitkomt hoe ik denk dat het uitkomt.
  2. HAHAHAHAH je bent op m'n huid hè.
  3. Ho ho, Dubai? Middencirkel in een lege Gelredome it is. Mag je net als Herman van Idols je kunsten vertonen, met een nee-schuddende Tannane die toekijkt vanaf de zijkant. Vervolgens gaan we naar het centrum en eten bij Dönerix of Kebab Delight ipv die kleine Turkse Ibrahimovic. Daar krijg je geen steak met kristalzout, maar kapsalon met poepbacteriën. Niet overmoedig worden jij he.
  4. Zorg er nou maar voor dat ik later voor je zakenpartners en andere expats in Dubai mag optreden of zo. Ben niet grappig of zo, maar we improviseren wel wat ter plekke, zolang je maar weet dat je mij minstens voor 10 dagen zult moeten reserveren. En ik vlees wil eten die door Nusret abi is bestrooid met zout.
  5. Je moet echt wat doen met je humor + schrijfstijl, weet ik veel hoe/wat.
  6. Hahahaha ik heb zin in de potjes tegen jou, maar niet nu, kijken of je nog wat ervan kan.
  7. Je bent ook een enorme FIFA-nerd. Niks mis mee verder.
  8. Haha met die la vas qui rie (ga niet opzoeken hoe je t schrijft) kaas, sterk. Zelfde man, saaie tijden. Dag tot dag leven.
  9. Tranquillo, alles effe op 'n laag pitje, goed eten vooral. Heb nu al zin die eitjes die ik zo ga flippen in olijfolie pffff. Met stukjes worst en kaas denk ik. Jij dan?
  10. hoe is t? wdj deze dagen?
Profielboodschappen 1 t/m 10 van 46
Pagina 1 van 5 123 ... LaatsteLaatste