paar honderd/duizend euro kun je we erop laten. Binance zoals gezegd nummer 1.
Als ik BTC koop via Binance en daar laat staan, is dat veilig genoeg qua makkelijke opties? Ik heb geen zin in teveel moeite en risico dat het kwijt raakt. Als het meer wordt ga ik dat miss doen, dmv hardware wallet.
Nice. Ja ik ben benieuwd naar de toekomst. Die volatiliteit bij BTC (en misschien ook ETH) lijkt voor een crypto wel redelijk weg te gaan idd. Denk dat de druk op grotere bedrijven ook toeneemt om iig paar % van beschikbare cash in BTC te stoppen. Denk niet dat er nog kansen gaan komen zoals in 2019 bij deze coin(s). Ik zit niet zo in cyrpto verder, want meeste vind ik gewoon te ingewikkeld en oninteressant. Voelt teveel als speculeren bij de meeste crypto's en heb liever gewoon geld beschikbaar voor aandelen of dip bij aandelen. Misschien binnenkort iets dieper duiken in ETH en elke maand klein bedrag te stoppen in BTC/ETH.
beide bullish bro, ik zelf heb ETH, maar geen bitcoin.. je hoort verschillende dingen, eentje zegt 100, 200k andere weeer 500k aan einde van 2022, ik weet t ook nie meer g. besides merk ik dat de BTC OGs overgestapt zijn naar Monero. Wall street en alle andere grote bedrijven hebben zich al goed in gekocht in BTC en t is eigenlijk niet meer wat het in het begin was, anonimiteit etc, want zoals het nu naar uit ziet zal er over x aantal jaar gwn een instantie zijn die dese coin gaat controleren.
thnx man. Wat vind je eigenlijk van BTC en ETH op langere termijn?
begrijpelijk als ik eentje tegen kom met x10 potentie en hij staat op binance laat ik je weten
thnx man, maar geen zin daarin. D8 ff snel instappen via Binance en dan kijken.
klopt g deze coin relatief onbekend vandaar maar op een exchange. idd btc overzetten naar tradeorg daar kopen en meteen sturen naar je wallet, zou m zelf ook niet op die exchange laten beetje sketchy haha
had gehoopt op binance haha, nu moet je met BTC heen en weer gaan schuiven ofniet? Had nog wat tientjes op Binance op Doge.
op tradeorg bro