Conversatie tussen wardzijden en Carpe Diem

26 Profielboodschappen

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
  1. Haha de gemoedelijkheid? Laat maar weten of er nog plaats is iig. Ik ben toch nog op zoek.
  2. Ja ik woon waarschijnlijk per 1 Juli weer in Eindhoven, hoogstwaarschijnlijk in dat huis en anders tijdelijk bij mijn ouders. Ik wil terug omdat ik helemaal klaar ben met Utrecht. Ik was er aan het begin zo lyrisch over, echter is dat nu wel weer klaar, mis Eindhoven wel enigszins als ik eerlijk ben.
  3. Waarom wilde je trouwens weer naar Eindhoven gaan dan?
  4. Oké bedankt voor de info. Ik heb me al aangemeld voor kamernet, en op kamertje.nl ben ik even geleden al gewezen. Jij bent in elk geval al mooi voorzien!
  5. Het is natuurlijk altijd aan te raden om bij al die sites te gaan (kamernet, kamertje en dat soort zooi) echter is bij jou reizen natuurlijk het probleem. Qua prijs en grootte is in Eindhoven prima te doen, echter zal je in de meeste gevallen wel op 10+ minuten van de stad wonen. Je moet natuurlijk voor je studie begint een kamer hebben? Want reizen gaat echt te ver. Ik zou je verder aanraden wat verder te kijken dan alleen die sites, kijk ook op sites van woningcoöperaties, zoals wooninc.
  6. Een huis klinkt in elk geval veel beter dan een kamer. Mijn budget is max 350 per maand. Qua ruimte zit ik te denken aan minimaal een meter of 14.
  7. Toevallig ben ik zelf ook bezig om weer terug te gaan naar Eindhoven en ik heb een huis gevonden ( daar woont een van mijn beste maten ) waar nog drie kamers vrij zijn. Dat is op twee minuten loopafstand van het centrum. Weet niet in wat voor prijsrange jij zat te denken, en hoe groot jij wilt dat je kamer is.
  8. Ja natuurlijk ga ik! Vorige week heb ik me officieel ingeschreven voor de studie. De komende tijd ga ik druk op zoek naar kamers. Weet jij misschien nog wat?
  9. Jesper, ga je volgend naar nog naar het fantastische Eindhoven? Zo ja, heb je eigenlijk al een kamer gevonden, of dat nog niet?
  10. Ach ja, ik herinner het me weer. Ik had nog de wedstrijden met de goal van N'Kufo in mijn hoofd denk ik in het Elia-tijdperk. Jammer ook dat Ajax niet harder afgestraft wordt door hun puntverlies steeds. Nu is de kans om echt uit te lopen, maar bijna niemand profiteert er echt van...
Profielboodschappen 1 t/m 10 van 26
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste