Conversatie tussen Gladde Chevin en Bonevacia

126 Profielboodschappen

  1. Antwerpen en Dance Valley, geniaal man hahaha. Heeft me wel nog bijna een tand gekost maar gelukkig zit alles er nog in.
  2. Haha moet je ook zeker doen, die hebben wel humor
  3. Jawel man, zondervrienden is ook grappg Ga zometeen eens naar die Voedertijd zoeken, kijken of ik wat grappigs aan m'n TL kan toevoegen. Roomboterboy is in ieder geval gefollowd.
  4. Die zondervrienden is echt een anti-grappige eikel vind ik. Die andere twee zijn geniaal inderdaad hahaha. Voedertijd is ook wel lachen, verder is er grotendeels geen flikker aan.
  5. Hahaha geniaal account, hou van zulke humor Net als @zondervrienden, @onbehandigbaar en @jannoniem. Vooral Jan Noniem vind ik echt een meester!
  6. Moet je me wel even herinneren! En misschien ben ik dan op vakantie en lees ik het niet, maar ik zal m'n best doen om m te laten banken
  7. Nee die hoef ik niet, toch bedankt. Eén voorwaarde; als je tegen mij speelt zit Wilshere op de bank, goed?
  8. Dan moet ik even kijken hoeveel geld ik over heb na morgen door die speler die ik heb gescout. Als ik het heb doe ik het zeker

    Als je een vervanger nodig hebt... Asamoah, Frei of Marchisio mag vertrekken bij zijn komst. Wel voor de juiste prijs natuurlijk.
  9. Heb hem voor 26mln gekocht, maar wil hem met winst verkopen als ik hem weg doe (wat dus eigenlijk niet de bedoeling is, maarja). 32mln?
  10. 52 miljoen, en ik heb nog voor 45 miljoen op de transferlijst staan. Al heb ik wel een speler gescout.
Profielboodschappen 101 t/m 110 van 126