Conversatie tussen edodevries en J-Roc

12 Profielboodschappen

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
  1. Zal ik zeker niet snel vergeten.

    Bestellen duurt maar 10 minuten joh.
  2. Nog niet besteld.. Heb het opeens onverwachts druk met school en dan heb ik niet zo'n zin in dit soort dingen. Moet het wel dit weekend doen!

    U a goddamn pretty bwoyy! Echt tof dat je die nog herinnert.
  3. Oh damn i got bitches! AW YEA PRETTY BOY AWWW YEEAAA BASED GOOOODD.

    Maar heb je dat truitje al binnen?
  4. Imo echt een lekkere stof ook. Had het zachter verwacht. Maar het is echt stevig fabric.
  5. Dankje! Dan zal ik die ook bestellen
  6. Ja, aangekomen. Geweldige trui! Aanrader, ik vind hem prachtig. Wat had ik ook al weer? 03? Dat is dan iig medium en ik ben 1,87.
  7. Milanman! Je had toch die trui bij Massimo Duti besteld he? Is hij al binnen? En hoe zit 'ie? Ik heb hem tot op heden nog niet besteld, ben benieuwd!
  8. Heb het al besteld. Die model is 1.89 en ik ben 1.87. Hij is wel wat breder maar ik denk dat 03 wel voldoet. Als het heel veel groter is dan stuur ik het lekker terug.
  9. Ik vind de afbeeldingen wel wat vaag. Heb net een mailtje gestuurd naar service en ik zal je laten weten als ik meer weet!
  10. Ja dat vind ik ook vervelend Liedje moet je ook écht niet te vaak horen, maar probeer Lil B een beetje te promoten hier. Hij maakt eigenlijk hele goede muziek.. Maar ook deze shit.
Profielboodschappen 1 t/m 10 van 12
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste