Conversatie tussen LFCMokum en Gladde Chevin

163 Profielboodschappen

Pagina 1 van 17 12311 ... LaatsteLaatste
  1. Denk over een week of twee. Wilde eigenlijk morgen langsgaan voor z'n verjaardag maar hij wilt logischerwijs elk risico tot besmetting voorkomen tot hij weer een beetje is aangesterkt. Maar dat komt allemaal wel goed
  2. Grote klasse! Hopelijk zien jullie elkaar snel
  3. Haha wat aardig dat je eraan denkt. Hij is vandaag na twee weken thuisgekomen uit het ziekenhuis en het gaat nu ook wel prima eigenlijk. Hadden er niet veel later bij moeten zijn, maar nu komt het allemaal wel goed

    Leuk dat je meedoet trouwens!
  4. Gelukt! Hoe is het met je papa? Goed, hoop ik? Ik heb 't forum een tijd lang slecht in de gaten gehouden.
  5. Volgens mij ben je uitgenodigd! Moderatorsysteem werkt echter voor geen meter dus als dat niet zo is geef je maar een gil.
  6. Verbaast mij heel erg dat hij nog niet is gekozen, gaat me veel punten opleveren. Ook lekker dat hij zowel op 6 als 10 kan spelen en ik dus flexibel ben in volgende rondes.
  7. Ben jaloers op je eerste naam maar die stond niet op mijn shortlist, om eerlijk te zijn.
  8. Yes prima, thanks. Stel nou dat er een plan b nodig is heb ik die wel paraat, maar als ik die nu aan jou doorgeef en hij niet nodig is kan jij die straks zelf niet meer pakken (of je naait mij ). Dat lijkt me dus wat onhandig... Stel dat dat gebeurt, stuur me dan even een berichtje op FB svp want dat lees ik sowieso wel!
  9. Klasse. Als iemand je eerste pakt, zal ik je tweede naam erin zetten.
  10. Hahahah thanks, er worden hier zoveel domme dingen geroepen dat er vast nog wel een deel drie komt.

    Hoe ging het gisteravond?
Profielboodschappen 1 t/m 10 van 163
Pagina 1 van 17 12311 ... LaatsteLaatste