Conversatie tussen Maradona10 en Jack

51 Profielboodschappen

Pagina 5 van 6 EersteEerste ... 3456 LaatsteLaatste
  1. Ik veroordeel elke vorm van geweld. Ik geef slechts aan dat wanneer je club op de rand van de afgrond wordt gebracht, het af en toe wel eens te veel kan worden.
  2. Dat is zonder twijfel waar.
  3. Binnen onze selectie is hij imo in ieder geval de buitenspeler met het meeste talent. Wat overigens weer een boel zegt over de anderen
  4. Enorm talent ben ik niet met je eens. Wel iemand die nog een paar niveau's hoger zou kunnen. Top Eredivisie/subtop Duitsland bijvoorbeeld. Denk dat hij de komende wedstrijden nog gaat opvallen, tegen Excelsior was hij alweer wat directer en flitsender dan eerst.
  5. Ik erger me ook wel eens aan zijn acties, maar dat is inherent aan zijn speelwijze. het is en blijft echter een enorm talent imo.
  6. Tnx. Ik heb nu 2 zoons: Finn en Robin. Of het toeval is dat hun voorletters samen FR vormen, laat ik in het midden
  7. In Nederland sowieso niet nee!
  8. Dankjewel. Tsja, zit een beetje in de hoek waar de klappen vallen. Hopelijk ga ik net als Feyenoord de opwaartse lijn weer eens vinden
  9. Je moet wat hè, met die lange winterstop Gelukkig zijn onze vrindjes er nog om ons wat mee te vermaken!
  10. Belgische ME is stukken minder geduldig in ieder geval!
Profielboodschappen 41 t/m 50 van 51
Pagina 5 van 6 EersteEerste ... 3456 LaatsteLaatste