Conversatie tussen Gladde Chevin en Harvey

216 Profielboodschappen

Pagina 22 van 22 EersteEerste ... 12202122
  1. Wat? Jij niet? Jij leek me nou echt het type dat voor het hoogst haalbare zou gaan.
  2. Hmm lastig ja, zelf niet gestudeerd dus kan je qua keuze ook niet echt advies geven hehe.
  3. Ik bekijk redelijk uiteenlopende opties omdat ik er ook nog niet echt uit ben. Ik kan zeggen dat ik economische studies leuk vind, maar ik vind IBA of bedrijfskunde dan weer helemaal niets. Kan ook zeggen dat ik sociale studies leuk vind, maar psychologie of communicatiewetenschappen wordt ook niets. Dus het is echt per opleiding verschillend, maar dat zijn wel de hoeken waar ik het meest actief in kijk. Klopt ook wel met mijn profiel (E&M, met M&O, informatica (omdat het makkelijk is), Frans en wiskunde A).

    Vakken die ik leuk vind, daar probeer ik juist niet te veel naar te kijken. Ik merk namelijk dat ik een vak deels waardeer door de leraar en na de middelbare school ben je daar toch vanaf. Zo vond ik Frans geweldig tot de 3e klas, tot ik mijn huidige lerares (en mentrix...) kreeg. Nu is het een hel. M&O vind ik dan weer geweldig, maar in de 3e had ik een eikel en vond ik het verschrikkelijk. Dus ja, dat vind ik wat lastig om te zeggen. Maar ik zit redelijk makkelijk een paar uur aan M&O, geschiedenis, economie en talen (op Frans na). But then again, misschien is dat wel afhankelijk van de lesmateriaal.

    Op dit moment vind ik Bestuurs en Organisatiewetenschappen en International Business and Languages (HBO) iig het interessantst.
  4. Pffff man wat duurt dat lang.. Al een maand denk ik? Ik zou er ook schijtziek van worden ja.

    Nouja, ik hoop dat je er na donderdag vanaf bent. Sterkte nog
  5. Nee, zit op dit moment aan de antibiotica vast (infuus). Minimaal tot donderdag nog 2 keer per dag via infuus. Hoor binnenkort meer, ben het nu wel zat die mensen hier over de vloer steeds.
  6. Ben het volledig met je eens. Hoe gaat het trouwens? Al van de medicatie af etc?
Profielboodschappen 211 t/m 216 van 216
Pagina 22 van 22 EersteEerste ... 12202122