Conversatie tussen Gladde Chevin en X

188 Profielboodschappen

Pagina 15 van 19 EersteEerste ... 51314151617 ... LaatsteLaatste
  1. Bro je moet niet zulke moeilijke vragen stellen

    Nee ik zou graag beleidsmedewerker worden binnen de politiek. Dat is natuurlijk heel breed maar het hangt er ook gewoon echt vanaf waar ik de kans krijg. Zijn ook veel dingen waar ik interesse in zou hebben, zowel in Nederland als in het buitenland. EU missies, tijdje in Brussel werken, Ministerie van Buitenlandse Zaken, iets gericht op Europese grensgebieden, energietransitie... Zou je geen clear cut antwoord kunnen geven, maar wil dus een piecie die kant op. Lekker dingen bepalen over andermans leven.
  2. .................................................. .

  3. Een tampony
  4. Niet zelf bedacht natuurlijk.

    eh eh eh een rode koe?!
  5. Hhahahaha oké goed bedacht.

    Wat is rood en staat in de wei?
  6. oke kev, hier een mop;

    Een vrouw klaagt tegen haar man dat haar borsten hangen, haar huid rimpelt en haar kont te groot is, en ze vraagt om een compliment om zich beter te voelen. De man antwoord: “Er is tenminste niks mis met je ogen!”
  7. Wat is dit trouwens voor serieus gesprek vertel ff een leuke mop
  8. Hmm ja ik weet niet. Ik heb zelf vaak zoiets van het is toch je eigen keuze om zoveel hooi op je vork te nemen. Je hoeft niet per se te studeren of een fulltime baan te nemen als je dat niet aan kan. Maar kennelijk hebben veel mensen daar wel echt moeite mee, net als met de effecten van social media.

    Persoonlijk denk ik dat eenzaamheid van alle tijden is, maar dat men nu elkaar op kan zoeken via het internet en dus zichtbaarder zijn.
  9. Ja man, iedereen wordt onder druk gezet door verschillende manieren; familie, social media noem het maar op. Ik zou het wel tof vinden als er een schoolvak zou komen die je bewuster kan laten nadenken, daar is zat stof voor + oefeningen.
  10. Sowieso vooral dat laatste, afgaande op de comments halen er echt veel mensen steun uit die shit. Treurig eigenlijk dat het nodig is, zijn toch wel veel eenzame jongeren.
Profielboodschappen 141 t/m 150 van 188
Pagina 15 van 19 EersteEerste ... 51314151617 ... LaatsteLaatste