Conversatie tussen DonK en *NERAZZURRI*

27 Profielboodschappen

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
  1. Thanks
  2. Niet bijzonder. Wel leuk vlak langs Kasteel Heemstede. Driving range is wel kut gepositioneerd tov de baan.
  3. Top, thanks. De Nieuwegeinse is niks?
  4. Op ruim een kwartier rijden in Woudenberg ligt golfclub Anderstein. Zeer mooie baan met verschillende lussen, echt prachtig (een vd mooiste van NL m.i.). Ook De Kromme Rijn, Bunnik, is een leuke 9 holes baan.
  5. Donnie K., jij bent wat bekender met de golfbanen in NL. Wat is rond Utrecht een mooie baan om te spelen zonder handicapvereisten (wel GVB)?
  6. Ik had verwacht dat het na die post van Chief niet dommer kon. Was I wrong...
  7. Zo diep zat het dus. Zo veel domheid toch weer op een pagina. En het gaat maar door.
  8. Ja dat is een flinke handicap
  9. Die laatste zin _O_ Spijker, kop.... echt precies hoe ik er over denk en waarom het zo'n mindfuck is.
  10. Klopt, ik betrapte mezelf er op dat ik ook steeds minder inhoudelijk reageerde en dan Bob maar weer belachelijk maakte. Daar heeft ook niemand baat bij dus ik probeer me ook steeds vaker afzijdig te houden. Het begint een beetje naar het selectief kritiekloze van een religieuze te neigen. Het maakt niet uit hoe feitelijk je die onzin ontkracht, volgende keer komt gewoon weer dezelfde poep op je af.
Profielboodschappen 1 t/m 10 van 27
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste