Conversatie tussen Peerk en Fries

11 Profielboodschappen

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
  1. Best vermakelijk even te spelen en over te discussiėren inderdaad.
  2. Die Deense had ik geluk, maat van mij woonde in Vejle.

    Leuk spel toch?
  3. Geen idee of ik dat gelezen heb, maar het zal me dan buiten de Spaanse klank weinig gezegd hebben. Ik vond ook nog een bordje met 'La Granja' maar dat zei me niets.
    Bij die Deense had ik trouwens ook gewoon een plaatsnaambordje gevonden, maar de plaats zei me gewoon niets, haha.
  4. Bij 2 staat na 10 meter heel groot extremadura op de bushalte.
  5. Haha, Lloro ook al geloof ik. Ik snapte al weinig van de keuze. Maar ik heb gewoon geluk gehad dat ik na het lezen van Donetsk niet eens meer de moeite genomen heb om de tweede naam te lezen.
  6. Ik snap nog steeds niet echt waar je op doelt. Misschien doordat ik het artikel niet gelezen heb dat ik iets mis, maar ik zie Sargentini nergens voorbij komen. En als dat wel zo is, dan snap ik nog niet helemaal wat je daarmee wilt zeggen.
  7. Zoals de waard is....
  8. Volgens mij is het beide goed, maar mocht ik fout zitten, dan zie ik zo de afrekening van Momus wel tegemoet, haha.
  9. Haha, ik had nog even gechecked of je online stond, maar dat stond je niet.
    Ik zal de volgende dan aan jou laten. Hopelijk kun je ook leven met Bonucci dan haha
Profielboodschappen 1 t/m 10 van 11
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste