Conversatie tussen *NERAZZURRI* en chuchu

99 Profielboodschappen

Pagina 1 van 10 123 ... LaatsteLaatste
  1. Alles is weg ja. Het is zelfs zo erg dat ik geen baantje had (studie met héél weinig (contact)uren ook nog) én m’n pa gewoon geld overmaakte voor collegegeld. Achteraf dus heel veel spijt van.

    Mooi man van die kleine! Contact maken met anderen, prachtig.
  2. Nee, doe maar positief.
  3. Mooi dat de lijn omhoog ingezet is G.

    Hoop je dan dat je de Ronus hebt zodat het niets anders geks is en je immuun bent wellicht dan zo. Of hoop je toch dat je negatief test?
  4. Deze week ziek gemeld. Voelde me afgelopen weekend tot gister echt klote. De kleine verschonen en het zweet liep van m’n voorhoofd en hart ging snel alsof ik een marathon gelopen had. Vandaag gelukkig weer wat meer energie.

    Kan niks laten testen, maar werkgever zoekt nog uit of zij dat kunnen laten checken (op corona).
  5. Ja die hebben nergens last van. Daarom maak ik me ook niet zo druk,
  6. Vet hè

    Hele gesprekken joh. Binnenkort maar eens beginnen met Descartes en Schopenhauer

    En dat lachen als ie je ziet, geweldig.
  7. 4 en 7 uur

    Ja, dat babynees spreekt ie vloeiend. Vind ik mooi. En als je je tong naar m uitsteekt dan probeert ie dat ook en meestal lukt t m wel. Begin m steeds leuker te vinden
  8. Hoe laat is 4,7 precies?

    Hier hetzelfde. Het is nu toch wel minimaal 5,5 uur en soms zelfs tegen de 7. Begint ergens op te lijken.

    En veel babbelen en lachen joh, holy shit Echt hele gesprekken met ‘m al.
  9. Verschilt per dag man. Hebben al wat dagen gehad dat ie van 12 tot 7 pit, maar soms meldt ie zich ook om 4,7 en dan weer 9 vanaf 12 uur.
  10. Slaapt jullie kleine al een beetje door?
Profielboodschappen 1 t/m 10 van 99
Pagina 1 van 10 123 ... LaatsteLaatste