Conversatie tussen Harvey en Peerk

32 Profielboodschappen

Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234
  1. Was een aantal dagen niet online geweest op het forum, dus verder niet meer gekeken. Toen ik vandaag de discussie las, had ik weinig zin die weer terug op te halen. Je grote aanname is dat openheid een verbeterde situatie geeft, want daar is geen voorbeeld van. De meeste argumenten die je geeft bouwen voort op de aanname dat openheid beter is. Openheid en behandeling is voor de pedofiel beter, daar ben ik ook wel van overtuigd, maar dat zegt niet dat het algeheel (dus bijv. voor de kinderen) een betere situatie zou geven.
    Overigens had ik je reactie misschien ook wel gelaten voor wat het was wanneer ik die eerder had gelezen. 'Benoem het eens,' ofwel 'ga mijn vorige reacties eens nauwkeurig nalezen en ga samenvatten/verzamelen/whatever' is niet echt een fijne manier van discussiëren. Probeer een beetje mee te denken in wat ik zou kunnen bedoelen. In dit geval deed je nota bene nadat je mijn mening afdeed als aanname de aanname: 'maar het lijkt me duidelijk dat de huidige maatschappij niet de optimale omstandigheden creëert.' Tenzij je ermee bedoelt dat niets ooit 100% perfect is natuurlijk, maar dan kunnen we dat argument letterlijk voor alles gebruiken.
  2. Wel vreemd, ging ervan uit dat dat voor iedereen werkt.
Profielboodschappen 31 t/m 32 van 32
Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234