Conversatie tussen Bonevacia en X

226 Profielboodschappen

Pagina 2 van 23 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
  1. Wat leven we toch in een klein wereldje he.
  2. Hahaha ja ik ken hem wel man, hij is keeper en heb vaker tegen hem moeten voetballen. Hij kent mij niet tho, maar hij had altijd eigen keepersshirt met z'n naam achterop dus dat zag er altijd wel leip uit in de kelderklasse.
  3. Geloof het of niet, maar deze was soort van per ongeluk vgm. Niet bewust gezocht.
  4. Hahaha whyyyy zoek jij zover terug man
  5. Hahaha ja same. Wel typisch, toen Altcoins weer booming waren dacht ik: wow ik heb vgm ripple, cardano etc. open ik Binance en zag ik gewoon namen die ik echt niet meer kon herinneren.
  6. Ja die Ripple heb ik dus niet eens meer hahaha, andere troep wel.
  7. Vond ik cool
  8. Gast waarom heet je opeens X
  9. Ah oke, goed om te horen man. Hopen dat het iig tot 4 mei zo blijft gaan en dan een goede uitslag.
  10. Gaat wel prima met mezelf, thanks. Voel me fysiek best wel top eigenlijk, kan gewoon alles doen wat ik normaal ook doe/deed. Ben wel overgestapt op bloedverdunners in de vorm van pillen nu ipv spuitjes. Dat is wel een vooruitgang, anders lag ik mezelf elke dag in m'n pens te prikken. Werd ook broos op een gegeven moment. Nu wel nog regelmatig bloedprikken ter controle van mijn waardes, en voor de rest gewoon wachten op 4 mei.
Profielboodschappen 11 t/m 20 van 226
Pagina 2 van 23 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste