Conversatie tussen David89 en LostWords

31 Profielboodschappen

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
  1. Is de Open Universiteit niet hoog aangeschreven? Wist ik niet. Lees net je verhaal in Gooi van je af, respect hoe je er bent gekomen. Wel jammer dat je niet op de UvA zit, had ik je ass een keer in een RL discussie kunnen kicken. Zit er nu toch vrijwel elke dag door of mijn scriptie of mijn master.
  2. Nope, via de Open Universiteit. Ik weet het, niet hoog aangeschreven maar de bachelor is hetzelfde als op de UvA (Bachelor of Law). Ik kreeg mijn uitslag te laat te horen om te beginnen aan UvA vanwege omstandigheden en kon vervolgens pas een jaar later weer inschrijven. Heb me toen maar bij de OU ingeschreven. Scheelt een jaar studie.
  3. Ben je trouwens nu op de UvA begonnen of niet (Fiscaal recht)?
  4. Het schijnt een van de makkelijkste talen te zijn om te leren...

5. Hehe. Nee bedankt man. Lastige taal zeg.
  6. Aj-sje-guul (de G als zoals in het Engels uitspreken) Awci (de C heeft dezelfde uitspraak als de G in O.G. in het Engels en de I wordt kort uitgesproken). Duus. Haha.

De I is het lastigst om uit te spreken omdat het geen i is maar een i zonder puntjes in het Turks. De klank daarvan komt in geen ander taal terug...het meest in de buurt komt ''uh'' (van ''uhuh...'').

Fuck it. Aj-sje-guul is nog te doen maar Awci met de vreemde i is lastig uit te leggen. Check dit:

Zo rond 0:19 - 0:21 zegt-ie Abdullah Avci, naam van de Turkse bondscoach. Dan hoor je precies hoe je dat moet uitspreken.
  7. Nah, nah nigga. Heb bij sommigen maar wat geschreven. Muse en zulks ken ik niet echt. Bij die stimorol en verny2k heb ik gewoon verwijzingen naar elkaar geplaatst haha.
  8. Big up, UvA. You already know...
  9. Aight UvA represent ja tochhhh
Profielboodschappen 11 t/m 20 van 31
Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste