Conversatie tussen SpazioInter en Pizzakoerier

115 Profielboodschappen

Pagina 10 van 12 EersteEerste ... 89101112 LaatsteLaatste
  1. Dat heb ik niet. We kunnen uiteindelijk alleen maar omhoog. Inter zal nooit degraderen, en we zijn al EL misgelopen. Wat kan er dan nog dramatischer gaan?
  2. Inderdaad, Denk dat het alleen maar slechter gaat worden ipv beter.
  3. De gifbeker is nog niet leeg amico.
  4. 1-1 thuis tegen Chievo Waar gaat het toch naartoe? Positieve is dat we 1 punt uitlopen op Milan.
  5. Helamaal vergeten die Cristetig!!. Mijn favoriet talenten blijven Longo en Kovacic. Ik kan ook genieten van een Bessa, Icardi...
  6. En vergeet mijn andere idool niet! LORENZO CRISETIGGGGG

7. Onze jeugd is gewoon een van de beste van Italie. Spelers als Icardi, Kovacic, Juan, Botta, Benassi, Longo, Duncan, Mbaye, Bonazzolli, Livaja, Puscas.. kunnen later een mooie toekomst hebben bij Inter, of misschien bij een andere club. Je weet nooit met Branca en co..

Castaignos fan haha Daar wist ik al van het begin dat dat niets voor Inter zou zijn.

Het zijn zware tijden voor de interisit. Maar we zullen hereizen, vroeger of later. Meer dan ooit, Forza Inter!
  8. Inter is te groot om niet te herrijzen en als ik het goed begrepen heb is onze jeugdaccomodatie ook weer verbeterd. En als je nagaat - natuurlijk ben ik dan optimistisch - hoe goed Juan, Icardi (ondanks dat hij weinig speelt), Kovacic nu al presteren (helaas presteren Belfodil en Taïder minder) dan kunnen we alleen maar vooruit. Als daar nog slimme aankopen bij gedaan worden, dan heb ik er wel vertrouwen in. Inter is natuurlijk ook ongelukkig gebleken met de verkoop van Santon en de bizar domme verkoop van Coutinho. Die laatste verkoop heb ik echt nooit begrepen.

Ik moet toegeven dat ik D'ambrosio eigenlijk voor nul hele procenten ken. Maar ik geloof - gezien alle berichten - dat hij niet direct de pure versterking zou zijn op onze flank. Sowieso is dat een vrij moeilijk iets, omdat er maar weinig echt goede toppers lopen op de flanken. Tja, en wie weet kan deze D'ambrosio wel uitgroeien tot iets groots. Who knows. Mja, dan moet je hem (Santon/Coutinhoverhaal) wel de ruimte geven om te ontwikkelen.

Overigens was ik ook (en *NERA* mocht je dit ooit lezen. Hij zal het je ooit bewijzen) een Castaignosfan. Maar goed, daar zijn de meningen nogal over verdeeld.

Het zijn gewoon moeilijke tijden voor Inter. Het enige wat je kan hopen is dat we weer beter voetballen, dan kom je in een betere spiraal, waardoor je ook weer betere spelers kan aantrekken. Of dat, of Thohir moet lekker spenderen..
  9. Amico daar heb je wel gelijk in. Spelers met hoge potentie moeten komen, al vind ik wat meer ervaren spelers ook niet erg, maar dan geen Borriello, een Lavezzi ofzo We hebben naar het schijnt interesse in Lamela.. Ook D'Ambrosio komt zo goed als zeker naar Inter. Persoonlijk had ik liever dat Moratti niet verkocht, maar goed. Inter heeft geld nodig en Thohir wilt ons daarmee helpen.

Serie A is op aan het komen, die fanboys van La Liga en de Premier League kraken onze competitie gewoon af. Spaanse competitie is in verval inderdaad. Ik snap echt niet waarom sommige mensen een afkeer hebben voor de serie A.. Cl zit er al helemaal niet meer in, EL weet ik nog niet zeker. Fiorentina staat 4/5 punten boven ons die halen we niet meer in dus we moeten strijden voor die laatste EL ticket. Maar dat Hellas blijft maar punten pakken... Als Milan zich herpakt kan dat ook nog een bedreiging worden ( denk aan vorig seizoen )

Life is difficult as an interista these days

Vroeger of Later zullen we (hopelijk) weer hereizen.
  10. Amico,

Ik weet het niet. Thohir heeft al meerdere malen zich achter de plannen van het huidige Inter gezet. Die van het verjongen, en waar liever jonge spelers het nieuwe gezicht worden van Inter, met een hoge potentie. Ik denk om eerlijk te zijn dat Inter eindelijk constructieve plannen heeft gemaakt. Maar ik begrijp je bezorgdheid (dat ben ik zelf ook), en hoop op 1 of 2 grotere spelers. Desalniettemin moet je je afvragen, wat heeft Inter een dergelijke speler nou te bieden?

Het salarisplafond gaat naar beneden, dus je kan ergens anders meer verdienen. Zoals het er nu naar uitziet gaan we weer geen CL spelen en is ons huidige voetbal ook niet een trekpleister. We spelen natuurlijk ook gewoon ruk, kan me niet voorstellen dat een neutrale supporter op dit moment zin heeft in een wedstrijdje Inter. Men zegt dat de Serie A in verval is, dat ontken ik niet, maar de Serie A wordt imo onterecht belicht. De Spaanse competitie is net zo goed aan het vervallen, het verschil tussen de top en anderen is zo ontzettend groot.

Maar goed, de Serie A vervalt dus, dus ook voor de competitie hoef je het niet te doen. Tja, waarom zou een speler dan naar Inter komen? Zeker als die het al gemaakt heeft? Dat we 20jarigen aan kunnen trekken, vind ik logisch. Die jongens zien dan juist de uitdaging (en gaan er op club en salaris op vooruit). Die moeten wij gewoon zien te binden en te laten ontwikkelen. Maarja, dan houd je Kovacic al weer een maand of twee buiten de basis, en slaat het eigenlijk allemaal nergens op

Fucked up life as an Interista.

Maar om kort op je vraag te antwoorden: Ik hoop het, maar ik denk niet dat de verlosser zal komen.
Profielboodschappen 91 t/m 100 van 115
Pagina 10 van 12 EersteEerste ... 89101112 LaatsteLaatste