Conversatie tussen SpazioInter en Pizzakoerier

115 Profielboodschappen

Pagina 11 van 12 EersteEerste ... 9101112 LaatsteLaatste
  1. Denk je dat Thohir zijn portefeuille nog gaat open trekken deze transferperiode of gaat hij gewoon wachten tot de zomer? Ik was sowieso al tegen de verkoop van Moratti aan Thohir, dus nu hoop ik dat Thohir de fans spelers bezorgt van kaliber
  2. Ja inderdaad RamonDiaz is nog steeds actief of voetbalzone, maar heel weinig. Er zijn veel interisti bijgekomen zoals ik, nerazzurri9, interfan17 en dan vergeet ik er nog veel
  3. Ja Miquel ken ik wel van naam ja. Ik lees zijn berichten graag (net als die van Jzanetti en Berry) en in een vroeger verleden van Gasparonni (die ook hier actief is, hoewel in mindere mate). Ook ene RamonDiaz loopt nog rond op de FrontPage en zou ook hierheen moeten komen als je het mij vraagt
  4. Ahzo. Ja nu op voetbalzone zijn er ook veel bans, vooral serie a fans worden snel gebant of krijgen er snel punten af. Belachelijk. Miquel1 bv heeft nog maar 31 punten, ken je die?
  5. Imit/Curva zijn geband voor overmatig trollen. Je kan het ook zelf teruglezen in de banstopic. Zelf kom ik nooit meer op de frontpage van voetbalzone. Ik praat eigenlijk als het om voetbal gaat 90% over Inter, en echte Interisti zitten hier. In ieder geval mensen met - en Bob, Lanera, *NERA*, Berry, JKX - mochten jullie dit lezen; ja ik bedoel jullie - verstand van onze Blauwzwarte trots.
  6. Waarom zijn IMIT enzo geband en ga jij nog zelden op voetbalzone zelf?
  7. Reputatiepunten zijn puntjes waarmee je aangeeft dat je het een goed bericht vond (en vaak zet je er dan ook bij waarom, of verduidelijk je dat). Dat is in privé. Een beetje zoals de Thanks button die je aanklikt om te laten zien dat je het ergens mee eens bent.
  8. Ja IMIT kende ik nog wel, nooit mee gepraat omdat ik pas sinds mei 2013 op vz zit maar ik heb op zijn profiel gekeken enzo. Ik zag ook de jouwe maar van Curva heb ik nog nooit gehoord
  9. Welkom in ieder geval Imit/Curva zijn oude Interisti die geband waren (onterecht!)
  10. IMIT?? Wat bedoel je?
Profielboodschappen 101 t/m 110 van 115
Pagina 11 van 12 EersteEerste ... 9101112 LaatsteLaatste